|
|
|
|
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ja dat was echt stom, zeiden ze op tv ook:
"Ja we dachten dat de Graafschap met 3-2 achterstond, dat hoorden we van de tribune, dus we speelden toen met een beetje een rem erop."
Wat een dikke kneuzen, dan VERDIEN je het ook gewoon niet!! |
Ik weet niet of je een beetje hebt op zitten letten bij radio gelderland bram, maar deed de graafschap niet hetzelfde? vanaf de 1-2 alleen maar tijdrekken, 2-2 alleen maar tijdrekken.. Die dachten ook dat ze er al waren hoor. Lekker loze opmerking dus weer 
Enne over de wedstrijd; de leukste wedstrijd die ik gezien heb dit seizoen denk ik, ondanks dat we m verloren. Van beiden kanten veel inzet, een hele slechte luinge (1e goal van de graafschap was gevaarlijk spel, pingel voor excelsior in de 2e helft die die niet zag, rode kaart voor sprockel die die ter compensatie ook niet gaf), onwijs veel sfeer van beiden supporters kanten, geweldige dribbels van kalou, wereldgoal van van leerdam, wereldgoal van van dieren, blunder bij het eerste doelpunt van ex-excelsior-speler van der kruis, de winnende goal ondanks schouder blessure van van der kruis, kortom, een avond waarin alles zat wat het voetballen te bieden heeft. Vandaar dus dit toch wel redelijke gevoel dat ik aan de wedstrijd en aan het afscheid van Loovens (volgend jaar basis feyenoord 1) en van Stee heb overgehouden.
En gelukkig volgend jaar de derby's tegen sparta weer 
|
|
Jun-04-2004 21:25
|
|
|
 |
 |
Jappio
.
Registered: Dec 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Zo bedoel ik het helemaal niet joh, goed lezen.
Ik bedoel dat ze kneuzen zijn dat ze zich laten leiden door 'rumours' van de tribune! Dat niemand van Heracles zelf weet hoeveel de stand is, dat ze daar niet goed over ingelicht worden, dat is amateuristisch.
Dat ze met de rem erop spelen en tijd rekken: helemaal terecht, dat zou iedere club natuurlijk doen!!!!! |
Als jij nog even had geluisterd naar Radio 1 dan had je gehoord dat jouw doelman Wevers ook dacht dat het nog 2-0 voor volendam stond (stond 2-2 bij heracles, 2-2 bij excelsior; werd dus een beslissingswedstrijd) het was in dat geval dus duidelijk onzin en heel amateuristisch van Wevers om tijd te gaan rekken.
|
|
Jun-04-2004 21:43
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:40.
Forum Rules: