Registered: Apr 2001
Je mag blijven van mij, iedereen heb recht op zijn eigen mening. Stand is nu 24 keer ja en 5 keer nee
Sep-08-2001 13:17
Jukx
*TECHNOaddikt*
Registered: Sep 2000
quote:
Originally posted by Dj Lex Je mag blijven van mij, iedereen heb recht op zijn eigen mening. Stand is nu 24 keer ja en 5 keer nee
Andersom denk ik he... anders zou het wel heel droevig met hem gesteld zijn!
Sep-08-2001 13:22
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by Jukx
Andersom denk ik he... anders zou het wel heel droevig met hem gesteld zijn!
Uh ja dat was een foutje idd hehe andfers hadden we hem niet meer gezien denk ik.
Sep-08-2001 13:24
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
Ik heb ook JA gestemd. Je mag van mij in een hokje gaan zitten met RV en je s ff flink uitleven. Waarom zou ik scheinheilig gaan doen en nee stemmen als ik je gewoon niet mag??? Ik durf ook voor mijn mening uit te komen...dus......als t aan mij lag.....aan t gas
Sep-08-2001 13:58
Vinyl Boy
Supreme tranceaddict
Wie is RV als ik vragen mag?
EN: aan 't gas... vind je dat nou niet een beetje een smakeloze opmerking? Ik bedoel, met het oog op het verleden, vind ik dat je best een andere uitdrukking had kunnen verzinnen, dit is wel erg cru.
Imtheochaidh soir is siar A dtainig ariamh An ghealach is an ghrian Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh an ghealach's an ghrian An Daoine og is a chail 'na dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day Imtheochaidh a dtainig ariamh an duine og is a chail ne dhiadh Fol lol the doh fol the day Fol the day fol the day
Sep-08-2001 15:41
Opti
tranceaddict in jail
Originally posted by Vinyl Boy Wie is RV als ik vragen mag?
DJRv bedoelt ze volgens mij
Sep-08-2001 15:52
Dj Lex
Respect the Lex
quote:
Originally posted by Vinyl Boy Wie is RV als ik vragen mag?
EN: aan 't gas... vind je dat nou niet een beetje een smakeloze opmerking? Ik bedoel, met het oog op het verleden, vind ik dat je best een andere uitdrukking had kunnen verzinnen, dit is wel erg cru.
dat is idd DjRv die is hier ook weggepest. En ik vind die uitspraak ook iets te ver gaan eigenlijk. Ik weet dat je hard bent, maar dit vind ik niet helemaal fair.
Sep-08-2001 15:56
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL
Registered: Jan 2001
Voorheen had ik niet eens de moeite genomen om deze thread te lezen maar ik was toch nieuwsgierig...
Nah er staat weinig bijzonders in...iemand wegstemmen...het lijkt "De Zwakste Schakel" wel zeg...
Ik heb geen zin om te stemmen...Ten eerste vind ik het nutteloos en ten tweede ben ik er op het moment te lui voor...