נזכרתי עכשיו שגם גדלתי על כל שירי היורודאנס האלה של שנות ה-90 שאח שלי היה שומע כמו סאש,דוקטור אלבן,מאסטרבוי וכאלה
שלא נדע מצרות חחחח
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Jun-05-2004 13:38
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
נזכרתי עכשיו שגם גדלתי על כל שירי היורודאנס האלה של שנות ה-90 שאח שלי היה שומע כמו סאש,דוקטור אלבן,מאסטרבוי וכאלה
שלא נדע מצרות חחחח
ככה אני גם
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Tune of The Moment
Afterlife - Never Before (Bobby Blanco and Miki Moto Mix) [Hed Kandi] My Vinylist
Jun-05-2004 17:23
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
גם
Sahsh - adelante
___________________
Jun-05-2004 22:13
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
אני, כמו הרבה אחרים, גדלתי על הפרודיג'י..
פעם הייתי מעריץ גדול שלהם, קניתי את כל הסינגלים/דיסקים שלהם..היה לי חדר מלא פוסטרים שלהם..חולצות ושטויות
OUT OF SPACE
ללא ספק היה אחד השירים שהכניסו אותי למוזיקה האלקטרונית!
אבל השיר שהכניס אותי לטראנס היה SYSTEM F - OUT OF THE BLUE
הייתי יושב ומחכה לשיר הזה מול הטלויזיה כשהיה את הדאנספלור צ'ארט
אף פעם לא אהבתי את צ'ילדרן של רוברט מיילס!
Jun-06-2004 15:31
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
holyman - the last universe
yahel - Eyal barkan - Viagra
Yahel - intellegent life
בשלב יוחתר מאוחר
___________________
Jun-06-2004 16:11
YoraY
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2004
Location: Netanya, Israel
quote:
Originally posted by eXeTik
תאכלס קלאסיקות- אבל זה לא טראנס
חוץ מספירוטל הילינג (חולה סרטן), רוברט מיילס וכאלה בשנות ה-90 הסצנה כמעט ולא הייתה מוכרת (כמעט עד סוף העשור)
כל הדאנס של שנות ה-90 לא מקושר לטראנס, לפחות לא ממה שאנחנו מדברים פה
אנחנו מדברים על הטראק האלקטרוני...
חוץ מזה בעבר אף פעם לא אהבתי טראנס הייתי מושבע לפרודיג'י
ואין לי מושג איפה באה לי האהבה לטראנס...
אני זוכר את
קאי טרקיד - דסטניז פאס
וטאוכר - ביזאר
Jun-06-2004 17:06
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
quote:
Originally posted by clubsolutely
odyssee of noises - firedance !
100% pure dance 1994
אלוף
___________________
Jun-06-2004 19:36
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by clubsolutely
odyssee of noises - firedance !
100% pure dance 1994
כןןןןן
איך אהבתי את זה פעם אההה
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Jun-06-2004 20:10
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
איזה קלאסיקה!!!וואי אני לגמרי שכחתי מהקטע הזה...בהחלט אחד הקטעים היותר בולטים שהיה פעם
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Jun-09-2004 17:05
RoMNeT
tranceaddict
Registered: Mar 2004
Location: Rishon Lezion
אממ הראשון אם אני לא טועה זה היה
Good morning Israel
של ברקן
וגם הדרדסים
Jun-09-2004 17:31
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
חחח כן הקטע הזה של הדרדסים מזכיר לי את האופנה הזאת שהיתה פעם לעשות אסיד של כל מיני זמרים כמו "טראנס זוהר ארגוב" או כל מיני אסידים של סדרות טלויזיה כמו "טראנס צבי הנינג'ה"ת"טראנס ביוויס ובאטהד","טראנס פינוקיו" וכל שאר הזבל הזה....ולחשוב שפעם אהבתי את זה...
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^