Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Min film från Luciakryssen :)
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Laszlo
hehe...vilke spelade kör du med? Inte mediaplayer hoppas jag? VLC mediaplayer är det enda som gäller. Den ser inte ut att vara mycket för världen, men det är fan i mig den absolut bästa spelaren som finns. Klarar så gott som alla format som finns. Och så är det gratis dessutom

http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html

Jag har testat med både VLC (som jag förövrigt tycker suger) och Light Alloy, men det funkar verkligen inte nånstans.
när jag försöker öppna den i Virtualdub står det bara att den inte känner igen formatet...

jävligt märkligt..

Old Post Jun-06-2004 19:35  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Be Cool!

Stördast video hittills

Old Post Jun-06-2004 19:51 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

jag blir skogstoooooookig!

får väl fixa det på nått sätt när jag orkar ...
ska gråta mig till sömns nu...

Old Post Jun-06-2004 20:23  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by jofawe
jag blir skogstoooooookig!

får väl fixa det på nått sätt när jag orkar ...
ska gråta mig till sömns nu...

jag hade också problem med att bilden inte syntes och att ljudet var helt konstigt. Jag laddade ner den igen och då fungerade den, prova det du med.

Old Post Jun-06-2004 20:27  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

laddade ner och, och själva musikdelen vas som vilken anna, man spolade fram till snacket och whatever och det var bra grejer, specielt när ni blastar marco v mixen på cafe del mar i tunnelbanan, bad aldrig nån er att sänka?

Old Post Jun-06-2004 22:24  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by montana
laddade ner och, och själva musikdelen vas som vilken anna, man spolade fram till snacket och whatever och det var bra grejer, specielt när ni blastar marco v mixen på cafe del mar i tunnelbanan, bad aldrig nån er att sänka?

hehe jo, en vakt sa till oss att stänga av musiken, men vi hann nog inte gå 20 meter innan vi drog på skiten igen. Jag tror det var precis innan slutet då jag säger "Vi kommer bli halshuggna idag"

www.laszlo.se

Old Post Jun-06-2004 23:17 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaveh
Azizi

Registered: Feb 2004

Haha nice film ;D Särskilt slutet =)

- www.kavehazizi.com -
- www.myspace.com/kavehazizi -

Old Post Jun-07-2004 00:24  Sweden
Click Here to See the Profile for Kaveh Click here to Send Kaveh a Private Message Visit Kaveh's homepage! Add Kaveh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

tankade hem rullen igår. har dock inte hunnit se hela. den är ju en 30 minuter lång så jag titta lite snabtt igenom men verkade som en schysst liten dokumentär

tack för filmen! //J

Old Post Jun-07-2004 08:39  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by reveal
Stördast video hittills

Oj oj... mer störd än rajj rajj filmen... Måste se den snarast !!!
Gjorde ominstallation av OS på segdatorn igår så de ska väl gå bra för mig i alla fall att se den

Old Post Jun-07-2004 11:59  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by reveal
Stördast video hittills

agree, fy satan vad bra

Old Post Jun-07-2004 14:44  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Har börjat kolla nu... Fan har du för lins... Widescreen liksÅm.

Roligt citat.
- Gooood Jul
- TomtejÄvel !
- Jag heter faktiskt Nisse

Hehe... alla låter som Åsa-Nisse så Nisse passar ju bra som namn

Fan har du för kamera Laszlo... du får ju grymt ljud för att vara från en DV kamera...

Faaaaaaaaan filma inte mig Jävla nykterister

LOL @ Slipknotkillen

Fan bra att ni livar upp i det stela Sthlm ! Kungligt dom sista 5 minuterna !!! typ typ...

Snacka om vilse i pannkakan (Sthlm)

Last edited by SteveTranz4ever on Jun-07-2004 at 16:19

Old Post Jun-07-2004 15:50  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Har börjat kolla nu... Fan har du för lins... Widescreen liksÅm.
Ska samla lite roliga citat tror jag.

- Gooood Jul
- TomtejÄvel !
- Jag heter faktiskt Nisse

Hehe... alla låter som Åsa-Nisse så Nisse passar ju bra som namn

Fan har du för kamera Laszlo... du får ju grymt ljud för att vara från en DV kamera...

Faaaaaaaaan filma inte mig Jävla nykterister

LOL @ Slipknotkillen

haha...

Jag har bara en helt "vanlig" lins. Man kan ställa in kameran så att den filmar i 16:9-format, men det den egentligen gör är att den bara lägger svarta kanter över och under i bild, så det är egentligen bara fuskscreen. Sen råkade jag krympa ihop den i höjdled extra mycket när jag skulle koda om den till DivX, så det ser ut som det är super-wide

Micken är jag grymt nöjd med - blev själv förvånad när jag testade kameran. Stod ju framför scenen på Sensation och filmade, och där hade den heller inga problem med att spela in ljudet klart. Och DÄR var det högt om någonstans...

Edit: Kameran är för övrigt en Panasonic NV-GS30. Gav 10 papp för den för drygt ett år sedan - idag kostar den inte mer 5 papp...

www.laszlo.se

Old Post Jun-07-2004 16:15 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Min film från Luciakryssen :)
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLange - Follow Me (ID remix) [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackD-Formation & Julian Poker - Heart (D-Formation Meets Julian Poker Mix) [2007]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:31.

Forum Rules: