Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Un CD qui vaut de l'or ?
Pages (52): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
FerryTayle
French Trance Wizard

Registered: Oct 2003

De mon côté, y en a pas mal...

mais bon, Tonks & moi pouvons insérer nos prods vu qu'on en a pas mal...

Mais l'idée est excellente !!!

Old Post Jun-06-2004 18:54  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by FerryTayle
mais bon, Tonks & moi pouvons insérer nos prods vu qu'on en a pas mal...

je pense pas que ce soit l'idée sinon on pourrait aussi mettre mes prods

Old Post Jun-06-2004 19:31  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
FerryTayle
French Trance Wizard

quote:
Originally posted by marco.V
je pense pas que ce soit l'idée sinon on pourrait aussi mettre mes prods

Excuses moi de t'avoir oublié man

1000 excuses

Old Post Jun-06-2004 19:38  Europe
Click Here to See the Profile for FerryTayle Click here to Send FerryTayle a Private Message Visit FerryTayle's homepage! Add FerryTayle to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_Marco_
emruh firhf moize

Registered: Oct 2001

quote:
Originally posted by FerryTayle
Excuses moi de t'avoir oublié man

1000 excuses

pas de souci

Old Post Jun-06-2004 19:40  France
Click Here to See the Profile for _Marco_ Click here to Send _Marco_ a Private Message Add _Marco_ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

Pour moi c'est
Hybrid - If I Survive ou
Jaded Little Pill - Accelerator, vous voyez donc la difficultée.

Je dirais Way Out West - Mindcircus (Gabriel & Dresden remix), dsl je ne fais pas dans l'original, je pourrai dire Rank 1 - Breathing (Breaks Dub), Riley & Durrant - Candesco (Vocal mix), Andain - Beautiful Things ou Rollerball - Albiboni (toujours pour faire tune ^^), mais Mindcircus c'est vraiment ma preferé, en plus c'est l'ouverture vers la vraie trance avec ISOS 3. 3617 my life

Old Post Jun-06-2004 19:45  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

Pour ma part, je que l'organisation d'un concours dj mettrait encore plus de bordel dans la soupe. Donc si vous voulez des cds mixés, no problem mais alors un s'en charge, ou un par cd, et puis c'est tout.

Et puis aussi une deuxième question: le ou les cd's devront-ils comprendre notre track favorite depuis x temps (une sorte de compile best of ta-fr comunity) ou seulement notre track préférée depuis le début de l'année 2004 (une sorte de ta-fr sélection 2004) ???

Et aussi, j'aimerai que TOUS ceux qui ne se sont toujours pas manifestés sur ce sujet le fasse !!!

Old Post Jun-06-2004 19:56  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

LA TRACK, LA SEULE, L'ULTIME! Quel que soit son age

Andy, est ce que tu peux editer ton 1er post et faire un liste avec les noms et les tracks qui vont avec?

EDIT : @FerryTayle : c'est pas la compile des prods des TA-FR

@Andy : S'il y a un "concours" a faire, je veux bien m'en occuper integralement, sans pb.

Last edited by JLP on Jun-06-2004 at 20:03

Old Post Jun-06-2004 19:58  France
Click Here to See the Profile for JLP Click here to Send JLP a Private Message Add JLP to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
_ Andy _
Frankie Fan

Registered: Oct 2002

quote:
Originally posted by JLP
LA TRACK, LA SEULE, L'ULTIME! Quel que soit son age

Andy, est ce que tu peux editer ton 1er post et faire un liste avec les noms et les tracks qui vont avec?

Ok

Old Post Jun-06-2004 20:01  Suriname
Click Here to See the Profile for _ Andy _ Click here to Send _ Andy _ a Private Message Add _ Andy _ to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JLP
Vive le deep

J'ai edit mon post lol (je sais pas si t'a vu )

Old Post Jun-06-2004 20:05  France
d&b
Albatar

Registered: Nov 2003
tu peux rajouter
d&b : Shmuel Flash - Chilling Moments (Bedrock Dub)
dans ta liste
[exclu et rejeté]
enfin sauf si tu ne veux pas mettre mon titre dans la compil et me rejeter à la rue à coté des cartons
[/exclu et rejeté]

Old Post Jun-06-2004 20:54  France
Click Here to See the Profile for d&b Click here to Send d&b a Private Message Add d&b to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
PEZ68
Progressive Resistance

Registered: May 2002

Pour les cd's on pourrait donc en faire 3 :
1 trance
1 prog
1 productions TA-FR

et chacun choisit 1 titre trance et 1 prog

Old Post Jun-06-2004 21:03  France
Click Here to See the Profile for PEZ68 Click here to Send PEZ68 a Private Message Add PEZ68 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Excess`n`Trance
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by PEZ68
Pour les cd's on pourrait donc en faire 3 :
1 trance
1 prog
1 productions TA-FR

et chacun choisit 1 titre trance et 1 prog

C'est le mieux je trouve aussi !!!!

heu ... pour mon titre prog ca sera : Motorcycle - As The Rush Comes (Above & Beyond's Dynaglide Mix)

AWESOME

Old Post Jun-06-2004 21:31  French Polynesia
Click Here to See the Profile for Excess`n`Trance Click here to Send Excess`n`Trance a Private Message Visit Excess`n`Trance's homepage! Add Excess`n`Trance to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Un CD qui vaut de l'or ?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (52): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacklookin for another ID.. pleaes help... [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCressida – 6AM (Kyau & Albert Remix) [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:09.

Forum Rules: