|
Whehe Henkie, ik ben trots op je 
Oke eik heb der ook 1 , maaruh die had ik niet neergezet omdat ik misschien dacht dat jullie me toch niet zouden geloven..maargoed ga hem toch typen.
Okeedan, ik was met een klasgenoot een reportage aan het maken in de discotheek waar ik werk....ik heel lief meisje ontmoet, ik dik verliefd.....paar keer afgesproken....ging wel lekker...ennuh toen hadden we een paar dagen wat.....op een zaterdagavond in de Klaveet (disco waar ik werk) moest ik werken....ennuh Radio 538 drive in show was ook aanwezig.......meid was der ook ennuh alles liep vlekkeloos....maaruh die meid die stond dus veel te vaak achter bij die Radio 538....en wat zal, onze grote lelijke blonde klootzak Lindo Duvall was er ook.........ja die radio 538 DJ.........zijn ze naar buiten gegaan, terwijl ik aan het werk was, hebben ze een half uur lopen bekken.......hoorde ik de dag daarna...ik zo facking pissed...was dus behoooooorlijk geplayed......
Dus, mijn vriendin afgepakt door Lindo Duvall.....staat leuk in je CV......maargoed......wat zou een mega arrogant lekkere kutwijf kiezen? een glazenhaler of een radio 538 DJ?.............de meeste zullen het weten.....ik nu wel
LATOX!