|
| quote: | | Originally posted by Kamelen ..och krama nån ibland.. inte så de andra ser för då tror jag jag tycker om ena mer än de andra.. och det kan bli fel.. ehumm? |
det är lungt det är ju heeelt normalt betende
men, jag kan säga så här, hade inte det vart för mp3or så hade inte jag lyssnat på trance idag. det är ett faktum, och alla artister vet att om det inte vart för internet och allting så hade inte dom varit alls kända, fråga tiesto om det.
men, som sagt people, viss skärping gäller, och om ni bor i sthlm så ska ni inte klaga (ja hustler, jag tittar på dig), vi har 4 edm-skivbutiker här i sthlms trakten och 2 av dom säljer cd-singlar och då menar jag inte svenska utan importerade uk&us singlar också. jag lever inte på mycket men jag köper ändå nåra 12"or i månaden och nåra singlar
coh för folk som inte bor i storstäderna och vill köpa som inte har kreditkort, så vet jag att backtoplastic säljer 12" r på nätet, cd-singlar är det lite mer illa men och titta noga på cdon & ginza först men ska ni ha riktigt bra releaser av cd-singlar, då gäller kreditkort och då rekommenderar jag streetbeat
http://www.streetbeat.ac/catalog/default.php