Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Olaglig kopiering av musik minskar...
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by n0bben-
St_andrew det är väl bara album som kostar 180 kr?

trance handlar ju ändå till största delen om singlar, och vad jag vet släpps mycket på cdm/cds också. internetshoppar är rysligt bra. frakten är inte så otroligt dyr, särskilt inte för cd.

vad kostar en cd singel med frakt?

har alltid fått för mig att trance singlar bara säljs på vinyl....

Old Post Jun-09-2004 15:49  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kamelen
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2002
quote:
Originally posted by St_Andrew
vad kostar en cd singel med frakt?

har alltid fått för mig att trance singlar bara säljs på vinyl....

cd-singel såg jag för 1-2 pund typ.. superbilligt

Old Post Jun-09-2004 15:52 
Click Here to See the Profile for Kamelen Click here to Send Kamelen a Private Message Add Kamelen to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

quote:
Originally posted by Kamelen ..och krama nån ibland.. inte så de andra ser för då tror jag jag tycker om ena mer än de andra.. och det kan bli fel.. ehumm?

det är lungt det är ju heeelt normalt betende

men, jag kan säga så här, hade inte det vart för mp3or så hade inte jag lyssnat på trance idag. det är ett faktum, och alla artister vet att om det inte vart för internet och allting så hade inte dom varit alls kända, fråga tiesto om det.

men, som sagt people, viss skärping gäller, och om ni bor i sthlm så ska ni inte klaga (ja hustler, jag tittar på dig), vi har 4 edm-skivbutiker här i sthlms trakten och 2 av dom säljer cd-singlar och då menar jag inte svenska utan importerade uk&us singlar också. jag lever inte på mycket men jag köper ändå nåra 12"or i månaden och nåra singlar

coh för folk som inte bor i storstäderna och vill köpa som inte har kreditkort, så vet jag att backtoplastic säljer 12"r på nätet, cd-singlar är det lite mer illa men och titta noga på cdon & ginza först men ska ni ha riktigt bra releaser av cd-singlar, då gäller kreditkort och då rekommenderar jag streetbeat

http://www.streetbeat.ac/catalog/default.php

Old Post Jun-09-2004 15:53  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC

Registered: May 2003

quote:
Originally posted by Kamelen
cd-singel såg jag för 1-2 pund typ.. superbilligt

var?

men altså grejen är att då måste jag ändå rippa dom för att få in dom på datorn, där jag redan ändå har låten i lika bra mp3 kvalité, massa onödigt jobb, plus att då går ändå 90% av alla pengar till nått inneffektivt skivbolag med massa onödigt anställde...

funderar på att typ skänka pengar till artisterna direkt istället

Old Post Jun-09-2004 16:14  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
hustler
11433. STHLM Addict

Registered: Jul 2003

Mina prioriteringar är det inget fel på, det ska du veta. Tycker inte att du ska ta faktumet att jag inte köper cd skivor för hårt, jag väljer bara att lägga mina pengar på annat och i och med det har jag INTE RÅD.

Det kan du säga emot enbart om du har koll på min privata ekonomi, vilket du inte har.

Smickrande att du håller koll på alla mina posts också Tackar så hjärtligt!

Old Post Jun-10-2004 16:55  Sweden
Click Here to See the Profile for hustler Click here to Send hustler a Private Message Add hustler to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Olaglig kopiering av musik minskar...
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackRO Creamer & K Pres. Dr. T - Last Night I Was Dreaming (Jordan VS Creamer & K Mix) [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackFuture Funk - Music Takes You High (Terry Lee Brown Jr. remix) [2005]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:08.

Forum Rules: