Ik kijk nooit videoclips 1x kijke en wegflikkeren maar... De Joyenergizer clip heb ik btw wel in een Mauro Picotto clipje...
___________________ ..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
quote:Originally posted by !_PeTrUs_! Ik kijk nooit videoclips 1x kijke en wegflikkeren maar... helemaal wakker ??? ik kijk zo ook nooit maar wel 1 keer oe oe oe
quote:Originally posted by Dj Lex En er is weer zo'n vlieg in het spel, waardoor je alles een beetje vliegend ziet (waar hebben we dat eerder gezien?) LOL, the Sunclub
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA