Originally posted by Zehra
dit stond wel in de email eh...
quote:
De prijs die iedereen, ongeacht de hoeveelheid of soort T-shirts die hij of zij gekocht heeft, komt op 15.00 € verzending inclusief.
Juist daarom trok ik aan de alarmbel, en is de hele heisa hier rond onstaan
Jun-10-2004 07:58
Giesber
Senior tranceaddict
Registered: Dec 2003
doe er mij anders ook maar 10
Jun-10-2004 08:34
Meltoz
Ferry Corsten Addict
Registered: Nov 2003
Euhm... ik sluit mij volledig bij Nyah (en ondertussen de rest aan)!! 2 kopen is 2 betalen, logischerwijs, Sorry hendrik... Betaling gebeurd straks!!
Jun-10-2004 08:48
Nyah
quote:
Originally posted by Zehra
dit stond wel in de email eh...
euh ja, maar daarom dat ik er zo verbaasd over ben... Opt forum stond er niets van en opeens in de mail wel...
Anyway, Tiger, ik zie dat je niet reageert, ik hoop nu niet dat je boos bent ... Ik denk wel dat iedereen t apprecieert wat jij voor ons doet, maar je kunt toch wel begrijpen dat de regeling op dees moment niet eerlijk is. Het gaat me helemaal niet om die 15euro, want daar had ik wel op gerekend. Wat gaat er gebeuren? Want zolang ik niets weet, kan ik ook ni betalen.
Jun-10-2004 08:50
Nyah
quote:
Originally posted by eieregooie
!= betekent "is niet"
Mmmh, in België betekent 2! nochtans '2 faculteit' wat dus wil zeggen 2x1=2. Jasper, ge had uw statistiek toch goed geleerd
Jun-10-2004 09:02
Giesber
Senior tranceaddict
=! != !=
Jun-10-2004 09:11
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
ergens ben ik boos idd... er is geen oneindigheid aan oplossingen hier he... ik ben gerust bereid naar iedereen zijn argumenten te luisteren maar ge moet toch begrijpen dat ik geen 30 prijsberekeningen ga maken en die naar iedereen persoonlijk door sturen voor ochottekes 3.25€ verschil, dan ben ik uren bezig. Ge kunt daarboven nog eens beginnen zagen dat gij een goeikopere tshirt gekocht hebt en dat ge vindt dat ge daarom minder moet betalen. Iemand die dat wel wilt doen? Doe gerust, ik zal MET VEEL PLEZIERhet bestandje doorgeven en het al ontvangen bedrag doorstorten. Als hier geen consensus uit de bus valt, kap ik ermee, punt aan de lijn.
Last edited by Tiger777 on Jun-10-2004 at 09:44
Jun-10-2004 09:36
Nyah
Hoe gaan we die consensus bereiken?
Denk wel dat de meerderheid vindt dat 15euro een schone prijs is, maar dat ge toch wel 2*15euro moet betalen voor 2 tshirts. Wat ge dan te veel hebt, gaat in pot? Ofwel moet ge een nieuwe eenheidsprijs berekenen. Lijkt niet moeilijk met Excel, ge hebt toch al zo'n schone tabel opgesteld, dus das gewoon een formuleke toepassen...
Als ge er echt ni uitkomt, poll?
Jun-10-2004 09:43
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Bon, omdat der dan toch zoveel gezaag is:
we komen op 10,96€ per Tshirts all in. Ik zou er geen probleem van maken moest ik nog van niemand geld gekregen hebben.. maar dus van gladius (2 shirts), belgian bonzai (ook 2) en fusyke(1 shirt) heb ik al geld gekregen. Ik zou mij vrij ongemakkelijk voelen om hen nogeens geld te gaan vragen...
Jun-10-2004 09:47
Nyah
quote:
Originally posted by Tiger777
maar dus van gladius (2 shirts), belgian bonzai (ook 2) en fusyke(1 shirt) heb ik al geld gekregen. Ik zou mij vrij ongemakkelijk voelen om hen nogeens geld te gaan vragen...
Why not, das toch ook ni zo erg.. Als ze t forum lezen, kunnen ze deze discussie toch volgen...
Als ik t dan begrijp, is t dus 11euro/t shirt, dus 22 euro voor twee. Dus die wat er 2 hebben, betalen 22euro. Dus nog 7 euro bijbetalen voor diegenen wat er twee willen en nu al 15 euro gestort hebben. En fysyke stort ge dan 4 euro terug?
Ofwel laat ge de prijs op 15 euro en dan moeten diegenen wat 2 willen 30 euro betalen. En wat te veel is gaat in de pot voor de BBQ?
Jun-10-2004 09:53
Tiger777
Pensionable tranceaddict
bon, tis al goed.
Last edited by Tiger777 on Jun-10-2004 at 10:06
Jun-10-2004 09:57
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Duidelijk?