|
Cj InterCity: hahaha, fy fan vad skönt gjort 
Mina föräldrar har varit skilda sedan 1992. Aldrig haft något problem mellan morsan o farsan sådär, farsan är typ en player. han har nog haft över 15 brudar de senaste 10 åren.. ngn brud i 3 år, sedan en annan i ngt år. andra under bara ngn månad. Nu har ha vart ihop med en brud i 2 år och det är en unge på väg, farsan har därmed 5 ungar och bara jag och brorsan är "helt blod", alla andra har olika mammor :P Morsan har varit ihop med en kille i 10 år nu, firade 10 årsdag igår 
Skulle aldrig kunna tänka mig att morsan o farsan skulle bo tillsammans, fy fan va trist det skulle vara Bor mest hos mamma, för där har jag datorn (BBB )
Alla har vi haft våra problem, min farsas första sambo var psykiskt störd :P Det fick man reda på direkten, men farsan var blind för det i ngra år. Det var ett helvete.... hatar henne såååå mkt att ni inte kan fatta, farsan, brorsan och farbror bosse var tvungen att hålla mig inlåst förra gången hon kom förbi för att hämta lillesyrran. Det är iaf en person jag UTAN tvekan skulle mörda utan att må dåöigt och jag skulle ta mitt straff utan problem..
|