Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Skilsmässobarn?
Har du skilda föräldrar?
You do not have permission to vote on this poll.
Ja 16 41.03%
Nej 23 58.97%
Total: 39 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

quote:
Originally posted by dj_hysterix
mina föräldrar firar silverbröllop nästa år, respekt till de

hur länge är det

Old Post Jun-10-2004 18:13  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Kongo_kim
hur länge är det

25

Old Post Jun-10-2004 18:19  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CJ InterCity
Peter South

Registered: Jan 2004

mina föräldrar är skilda, fast ändå inte. det är en stollig historia...

min pappa brukar alltid kolla in andra kvinnor, och flörta runt, och min mamma vet att han skulle aldrig lämna henne för någon annan så hon är inte emot det. dem älskar varanda mycket djupt.

Ett par tanter på min pappas jobb tjatade jämt om att han inte skulle flörta omkring eftersom han var gift. så en dag tröttnade han och så skiljde dem sig. så tog han med skiljsmässo beviset till jobbet och satte upp det på anslagstavlan och sa "nu är jag sklijd så håll käft allihopa"

naturligtvis gällde detta bara på papper, de ser sig fortfarande som gifta

Old Post Jun-10-2004 18:27  Germany
Click Here to See the Profile for CJ InterCity Click here to Send CJ InterCity a Private Message Visit CJ InterCity's homepage! Add CJ InterCity to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MojjMojj
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

Cj InterCity: hahaha, fy fan vad skönt gjort

Mina föräldrar har varit skilda sedan 1992. Aldrig haft något problem mellan morsan o farsan sådär, farsan är typ en player. han har nog haft över 15 brudar de senaste 10 åren.. ngn brud i 3 år, sedan en annan i ngt år. andra under bara ngn månad. Nu har ha vart ihop med en brud i 2 år och det är en unge på väg, farsan har därmed 5 ungar och bara jag och brorsan är "helt blod", alla andra har olika mammor :P Morsan har varit ihop med en kille i 10 år nu, firade 10 årsdag igår

Skulle aldrig kunna tänka mig att morsan o farsan skulle bo tillsammans, fy fan va trist det skulle vara Bor mest hos mamma, för där har jag datorn (BBB )

Alla har vi haft våra problem, min farsas första sambo var psykiskt störd :P Det fick man reda på direkten, men farsan var blind för det i ngra år. Det var ett helvete.... hatar henne såååå mkt att ni inte kan fatta, farsan, brorsan och farbror bosse var tvungen att hålla mig inlåst förra gången hon kom förbi för att hämta lillesyrran. Det är iaf en person jag UTAN tvekan skulle mörda utan att må dåöigt och jag skulle ta mitt straff utan problem..

Old Post Jun-10-2004 19:22  Sweden
Click Here to See the Profile for MojjMojj Click here to Send MojjMojj a Private Message Add MojjMojj to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Aendy
Lifeaddict

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by CJ InterCity
naturligtvis gällde detta bara på papper, de ser sig fortfarande som gifta

Kan inte detta ställa till en massa rättsliga problem om någon av dem skulle får för sig något/råka ut för något i framtiden?

You and me, me and you, we�re the only ones in our song?

Old Post Jun-10-2004 19:24  Nepal
Click Here to See the Profile for Aendy Click here to Send Aendy a Private Message Add Aendy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jeremy H
Ja hallå?

Registered: Jan 2003

Yes, sen 92.. och därför lämnade jag Frankrike och kom jag till Sverige med min mor och syster. Var bara 8 år så jag förstod inte jättemycket då faktiskt.. Men allt bråk som var där hemma har ju satt minnen..
Hade kontakt med min far och hälsade på honom regelbundet i början.. Men nu har jag inte pratat med honom på hmm..4år tror jag.
Menmen.. jag klarar mig så fint så

Old Post Jun-10-2004 19:42  Sweden
Click Here to See the Profile for Jeremy H Click here to Send Jeremy H a Private Message Add Jeremy H to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Jag har haft skilda föräldrar sen -85 och en styvfar sen -89.

Min riktiga pappa är ett riktigt svin som jag inte har någon kontakt med alls nuförtiden.. senast jag såg honom var -91... så så är det!

Tacka vet jag min bror och mor, och min styvfar, det är DE som fostrat mig till den söta å trevliga kille jag faktist är!

Old Post Jun-10-2004 20:33  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Skilsmässobarn?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHelp Me Id This Song! [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackJas van Houten - "Heaven's gate" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 11:03.

Forum Rules: