Kheb ook zo het gevoel van alle komaan, wanneer begint het, maar da begin gaan we er dan eens zelf inmixen eh. Very nice done. Volgens mij toch een zeer goeie basis om een progressive tribal achtige plaat te maken.
Originally posted by djcresto
een progressive tribal achtige plaat
Hehehe, het hangt een beetje af van de melodie die erin gaat komen...
Which reminds me ... (ik zweer het Kevin NU begin ik eraan)
Jun-17-2004 19:19
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
hehe neem gerust uw tijd.. nog een week examens...
Jun-17-2004 19:28
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Ok, juist nog eens opgezet en met mijn synth erop beginnen improviseren...
Wat komt eruit? Het soort melodie die heel goed in een club zou werken maar hierop niet echt. Maar toch, moest het goede productie hebben een schot in de roos
Volgens mij is het best gewoon totaal los een melodie te maken
Jun-17-2004 19:53
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
quote:
Originally posted by Pumaz
Het soort melodie die heel goed in een club zou werken maar hierop niet echt. Maar toch, moest het goede productie hebben een schot in de roos
Kindred Spirits moet bekend staan om variatie, dus send away! een nasty clubber hebben we nog niet
Jun-17-2004 19:59
Jakhira
Ridiculously meticulous
quote:
Originally posted by TOR
Kindred Spirits moet bekend staan om variatie, dus send away! een nasty clubber hebben we nog niet
Ik weet al nimeer hoe ik het deed, wat ik vaak voor heb
Ik zal een andere maken, zonder papier! (geen zin)
Jun-17-2004 20:40
Jakhira
Ridiculously meticulous
Even deze thread nog eens boven gehaald omdat ik hulp nodig heb
Ik ben er nu iets mee aan het doen, en ik vroeg mij af, welke gevoelens gaan door jullie heen als je hiernaar luisterd? Of als je zoals mij bent: wat zie je als je deze hoort?
Want ik ben namelijk iets aan het denken maar het kan mss ook aan mij liggen, en zoiets moois wil ik niet verprutsen (al zou TOR daar wel een stokje voorsteken).
Jun-25-2004 16:08
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Even deze thread nog eens boven gehaald omdat ik hulp nodig heb
Ik ben er nu iets mee aan het doen, en ik vroeg mij af, welke gevoelens gaan door jullie heen als je hiernaar luisterd? Of als je zoals mij bent: wat zie je als je deze hoort?
Als je de 3-minuten sample bedoelt: I've said it before and I'll say it again, als ik dit hoorde dacht ik meteen aan de zweverige Pole Folder & CP style! Solide basslijn, diepe percussie en alles lekker lang uitgesponnen, dan een een zalig lange break waar dan een dromerige en zweverige melodie doorkomt, en dan gewoon verder zweven zonder echt extreem lost te barsten...
Mja, het ding is: er zitten nu (precies echte) strings op die de track op film-muziek doet lijken, en ik zou liever hebben dat er geen synths in komen, want het klinkt net zo 'natuurlijk', alsof het live gespeeld zou kunnen worden, en dat vind ik eigenlijk beter.
Maar Kindred Spirits zijn 2 mensen en ik weet Kevin's opinie hiervan nog niet...
Jun-25-2004 16:43
Jasperovitsj
Zehra roxorzz my boxorzz
Registered: Apr 2004
quote:
Mja, het ding is: er zitten nu (precies echte) strings op die de track op film-muziek doet lijken, en ik zou liever hebben dat er geen synths in komen, want het klinkt net zo 'natuurlijk', alsof het live gespeeld zou kunnen worden, en dat vind ik eigenlijk beter.
Maar Kindred Spirits zijn 2 mensen en ik weet Kevin's opinie hiervan nog niet...
Doe het anders de Hybrid way: huur een philharmonisch orkest en laat hen de melodieën spelen