Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Dj's @ Beta-party
Hoe beslissen we wie er mag draaien?
You do not have permission to vote on this poll.
Een demo-systeem met jury die niet gaat spelen 14 56.00%
Iedereen mag spelen, al komen er misschien ruzies 7 28.00%
Andere (specifieer) 4 16.00%
Total: 25 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Freezel
LOST



Registered: Dec 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by Wildfir3
kijk kijk! freezel heeft schrik om te verliezen!

Helemaal niet, ben sociaal ingesteld zodat andere ook kunnen draaien

Old Post Jun-14-2004 12:56  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict



Registered: Nov 2003
Location: Heverlee

quote:
Originally posted by Freezel
Helemaal niet, ben sociaal ingesteld zodat andere ook kunnen draaien


Nah... Das mooi Chris, helemaal TOP jonge Van Freezel hebbe we al setjes gehoord en die zijn dik inorde, dus waarom moet hij nog e setje in sturen

/me maakt rap e plaatje met Freezel Addict


___________________

Old Post Jun-14-2004 13:00  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST



Registered: Dec 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by Meltoz
Nah... Das mooi Chris, helemaal TOP jonge Van Freezel hebbe we al setjes gehoord en die zijn dik inorde, dus waarom moet hij nog e setje in sturen


Mss hebben eventuele andere juryleden nog geen sets van mij of andere dj's gehord, maar ik wil best een demo maken, geen probleem

Old Post Jun-14-2004 13:02  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
djcresto
Tranceaddict Trainer



Registered: May 2001
Location: Dendermonde

quote:
Originally posted by Tiger777
Ik ben ook voor het demo systeem.
Maar dan moet der wel werk gemaakt worden van een jury:

Juryleden: Zehra, ...
Dj's:...

Een uur per DJ is ideaal voor iedereen dus stel ik voor dat demo'kes tussen de 45 en 75 minuten lang zijn.
Wanneer is de uiterste datum om de demo's door te geven?

Het puntensysteem:
Gaat we zuiver op gevoel van de juryleden werken of gaan we ze via een geordens systeem van puntengeving laten oordelen?

Puntensysteem van de DJ competition van vorige zomer op TA:
./4 Intro track
./10pts Consistent Beatmatching
./10pts Consistent Phrasematching
./10pts Track Key Matching, Volume Matching and Gain Structure
./10pts Track Selection
./10pts Mixing Style/Originality
./5pts Sound Quality
./3pts Effects
./5pts Track Order
./3pts Exit Track
-------
./70

Maar ja, om sommige dingen in te vullen moet ge der al iets van afweten natuurlijk he


Kzou het zeker niet al te ingewikkeld maken. Kvind hier trouwens dat er in bovenstaande telling vele subjectieve dingen inzitten. Kzou het zeker nie te moeilijk maken. Uiteindelijk gaat het niet om een contest. We zijn gewoon op zoek nr mensen die willen kunnen draaien en het liefst nog iet of wa kunnen mixen. Maar als er bv maar 8 demo's worden ingezonden? dan is de keuze snel gemaakt niet? En over het jureren moet je alleszins een systeem vinden dat je niet elke demo naar verschillende mensen moet opsturen. En dan is er nog zoiets als objectiviteit. Je mag niet weten van wie je demo komt. Dan is een mogelijke oplossing alle demo's naar één adres sturen (bv mezelf) Je naam vermeld je ergens op het hoesje. Je schrijft niets op de cd zelf. Eens alle cd's ontvangen geef ik deze een nummer en schrijf op welke dj bij het bepaald nummer hoort. Dan stuur ik de cd's door waar enkel het nummer op staat naar het jurylid in kwestie. Dan geeft die punten aan de verschillende nummers. Op deze manier kan het jurylid volledig objectief oordelen.


___________________
http://onderlegger.cinebelblogs.be/

Old Post Jun-14-2004 13:05  Belgium
Click Here to See the Profile for djcresto Click here to Send djcresto a Private Message Visit djcresto's homepage! Add djcresto to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
emma
in the good life



Registered: Aug 2003
Location: Ghent

quote:
Originally posted by Zehra

kwil wel in de jury zitten


me 2


___________________
this is NOT miami !

Old Post Jun-14-2004 13:15  Belgium
Click Here to See the Profile for emma Click here to Send emma a Private Message Visit emma's homepage! Add emma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict



Registered: Nov 2003
Location: Heverlee

quote:
Originally posted by djcresto
Kzou het zeker niet al te ingewikkeld maken. Kvind hier trouwens dat er in bovenstaande telling vele subjectieve dingen inzitten. Kzou het zeker nie te moeilijk maken. Uiteindelijk gaat het niet om een contest. We zijn gewoon op zoek nr mensen die willen kunnen draaien en het liefst nog iet of wa kunnen mixen. Maar als er bv maar 8 demo's worden ingezonden? dan is de keuze snel gemaakt niet? En over het jureren moet je alleszins een systeem vinden dat je niet elke demo naar verschillende mensen moet opsturen. En dan is er nog zoiets als objectiviteit. Je mag niet weten van wie je demo komt. Dan is een mogelijke oplossing alle demo's naar één adres sturen (bv mezelf) Je naam vermeld je ergens op het hoesje. Je schrijft niets op de cd zelf. Eens alle cd's ontvangen geef ik deze een nummer en schrijf op welke dj bij het bepaald nummer hoort. Dan stuur ik de cd's door waar enkel het nummer op staat naar het jurylid in kwestie. Dan geeft die punten aan de verschillende nummers. Op deze manier kan het jurylid volledig objectief oordelen.


Klinkt goe Gert!!!


___________________

Old Post Jun-14-2004 13:16  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...



Registered: Dec 2003
Location: Aalst, Belgium

vinde nu ni ook dagge wreed ingewikkelde mensen zijt

Tis e fuifke onder BETA's dus waarom al die concurrentie ivm me het punten systeem (en dan nog welk punten systeem, ge moe da 10 verschillende dingens quoteren). Aangezien ge toch allema "aan elkaar" gehecht bent wegens dit forum kunde toch iedereen zen ding eens laten doen

Wrom moeilijk maken ast simpel ook kan

Old Post Jun-14-2004 14:33  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nabistai
WodkAddict



Registered: Sep 2002
Location:

Dat de mensen die willen draaien zich gewoon bekend maken en deelt den tijd door het aantal dj's. Is het zo'n ramp als er eens een trainwreck tussenzit, zoalng het geheel maar goed zit. Ik denk dat de mensen wel van zichzelf weten of ze slecht zijn of niet. Ik neem aan dat indien dat zo is, ze hun wel niet kandidaat zullen stellen... Give freedom a chance!


___________________
"I hated going to weddings. All the grandmas would poke me saying "You're next". They stopped that when I started doing it to them at funerals."

quote:
Het doel van een heel deel hier is niet over muziek te praten maar door zijn deelname aan discussies een zo groot mogelijk intellect proberen aan de dag te leggen en daarmee een rare vorm van zelfbevrediging in werking stellen. 'It's a strange world'

Old Post Jun-14-2004 14:42 
Click Here to See the Profile for Nabistai Click here to Send Nabistai a Private Message Add Nabistai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lievez
relax...



Registered: Dec 2003
Location: Aalst, Belgium

quote:
Originally posted by Nabistai
Dat de mensen die willen draaien zich gewoon bekend maken en deelt den tijd door het aantal dj's. Is het zo'n ramp als er eens een trainwreck tussenzit, zoalng het geheel maar goed zit. Ik denk dat de mensen wel van zichzelf weten of ze slecht zijn of niet. Ik neem aan dat indien dat zo is, ze hun wel niet kandidaat zullen stellen... Give freedom a chance!


voila beter kanneket ni zegge

Old Post Jun-14-2004 14:44  Belgium
Click Here to See the Profile for lievez Click here to Send lievez a Private Message Add lievez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zehra
Deeply disturbed



Registered: Oct 2003
Location: in trance

quote:
Originally posted by Nabistai
Give freedom a chance!


hmm groot gelijk! ivm die demo's opsturen en jureren... kdenk dat dat te veel tijd in beslag gaat nemen. wat maakt da uit als iemand oerslecht gaat draaien, tis toch maar voor een uurke of twee en kvind nu eigenlijk ook wel dat mensen bvb beginners een kans moeten krijgen om hun ding voor een echt publiek te doen.

/me stapt uit de jury...


___________________
I keep the pain of a broken soul ...

Old Post Jun-14-2004 16:55  Belgium
Click Here to See the Profile for Zehra Click here to Send Zehra a Private Message Add Zehra to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller



Registered: Aug 2001
Location: Bruges, Belgium

quote:
Originally posted by Zehra
hmm groot gelijk! ivm die demo's opsturen en jureren... kdenk dat dat te veel tijd in beslag gaat nemen.


niet noodzakelijk. is toch perfect mogelijk met mp3? bovendien denk ik dat er niet zo heel veel kandidaten zullen zijn... en op die manier kunnen de mensen die moeite hebben om met materiaal te sleuren van de ene naar de andere kant van het land *looks at myself* ook iets nuttigs te doen. hierbij dus mijn kandidatuur om te jureren.

uiteindelijk gaat het allemaal wel om de sfeer, maar iemand laten draaien die Marco V. in de Cha Cha slide mixt met de grootste trainweck en notenclash uit de geschiedenis is ook niet de bedoeling dacht ik...


___________________
quote:
Originally texted by Jakhira
Out with the dog at the moment. Chicks love him, and I love chicks... The world is in harmony

Old Post Jun-14-2004 17:42  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eagle`
Progressive Psy Addict



Registered: Aug 2002
Location: Brussels

Ik denk dat je optie twee van naam moet veranderen naar: "iedereen mag klooien, al komen er misschien rotte tomaten"



edit: ach waarom niet i'm in


___________________
12" Chase: Vernon - Wonderer (Son Kite Remix)

The X-files - Closure (feat. Moby My Weakness)

Old Post Jun-14-2004 17:48  Belgium
Click Here to See the Profile for Eagle` Click here to Send Eagle` a Private Message Add Eagle` to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > Dj's @ Beta-party
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLONGER SAMPLE really good trance oldie SHOULDN´T BE THAT DIFFICULT [2006] [6]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSmith & Pledger pres. Aspekt - "Hi-Jack" (Vocal Mix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:45.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!