Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > SASHA @ Cafe d'Anvers
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Partyhardy!
Prog Addict!

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by SnuggLe
En TranceZoner: net of jij naar Sasha in Cafe D'Anvers zou gaan als je niet op vakantie was

LOL!

Sasha!

Old Post Jul-08-2004 11:00  Netherlands
Click Here to See the Profile for Partyhardy! Click here to Send Partyhardy! a Private Message Add Partyhardy! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
The same hier.. maar dan in Den Haag! Ik wil ook weg!

En TranceZoner: net of jij naar Sasha in Cafe D'Anvers zou gaan als je niet op vakantie was

Nou waarom niet? Lijkt me zeker tof om een keer mee te maken, of niet dan? Vooral als er weer een hele lading TA's mee gaat, ben 19, dus zo reteveel feesten heb ik ook weer niet meegemaakt, en dus zou me dit echt wel tof lijken. En waarom zou ik dan niet meegaan volgens jou? Omdat ik zeker geen super verstand heb van progressive? Dat klopt, maar ik vind het wel vette muziek, dus zou t dan zo verkeerd zijn als ik wel daar heen ging? Ik sta open voor nieuwe dingen, anders maak je het jezelf alleen maar moeilijk denk ik! Dus vind ik het niet helemaal fair wat je zegt...

Just my opinion anyway!

Cheers

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Last edited by AirPole on Jul-08-2004 at 11:13

Old Post Jul-08-2004 11:06 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

quote:
Originally posted by TranceZoner
Nou waarom niet? Lijkt me zeker tof om een keer mee te maken, of niet dan? Vooral als er weer een hele lading TA's mee gaat, ben 19, dus zo reteveel feesten heb ik ook weer niet meegemaakt, en dus zou me dit echt wel tof lijken. En waarom zou ik dan niet meegaan volgens jou? Omdat ik zeker geen super verstand heb van progressive? Dat klopt, maar ik vind het wel vette muziek, dus zou t dan zo verkeerd zijn als ik wel daar heen ging? Ik sta open voor nieuwe dingen, anders maak je het jezelf alleen maar moeilijk denk ik! Dus vind ik het niet helemaal fair wat je zegt...

Just my opinion anyway!

Cheers

Op je 19e kan je al best veel feesten achter de rug hebben hoor

Ik ben 19 en ga al bijna 4 jaar volop naar feesten, dus mjah...

Old Post Jul-08-2004 11:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

quote:

He, je kan niet quoten als iemand in je ignore list zit

Waarom niet? Nothing personal, but:
1) Ik heb jou nog NOOIT een fatsoenlijke post over ‘feesten’ zien maken
2) .. en al helemaal niet over een PROGRESSIVE feest.
3) Je woont in het Noorden van NL, waarom zou je dan helemaal naar Antwerpen gaan voor een feest?
4) Je bent niet naar Sasha in de Powerzone geweest, terwijl dat een stuk dichterbij was!

Maar tuurlijk ben je welkom om te gaan, dat zeg ik helemaal niet, maar ik het zoiets van Trancezonder en Sasha in Antwerpen, dat gaat niet samen. Dat is hetzelfde als….als….DJ Jean op een Everybody avond.
En dat je 19 bent doet er echt niet toe.

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Op je 19e kan je al best veel feesten achter de rug hebben hoor

Ik ben 19 en ga al bijna 4 jaar volop naar feesten, dus mjah...

Mjah maar jij bent ook zo’n grote vent

Old Post Jul-08-2004 11:50 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002

quote:
He, je kan niet quoten als iemand in je ignore list zit

Waarom niet? Nothing personal, but:
1) Ik heb jou nog NOOIT een fatsoenlijke post over ‘feesten’ zien maken
2) .. en al helemaal niet over een PROGRESSIVE feest.
3) Je woont in het Noorden van NL, waarom zou je dan helemaal naar Antwerpen gaan voor een feest?
4) Je bent niet naar Sasha in de Powerzone geweest, terwijl dat een stuk dichterbij was!

Maar tuurlijk ben je welkom om te gaan, dat zeg ik helemaal niet, maar ik het zoiets van Trancezonder en Sasha in Antwerpen, dat gaat niet samen. Dat is hetzelfde als….als….DJ Jean op een Everybody avond.
En dat je 19 bent doet er echt niet toe.

Met punt 2 en 4 heb je helemaal gelijk Snuggle, daar valt geen spijker tussen te krijgen, maar over punt 1 en punt 3 niet IMO.. Wat maakt t overigens uit dat ik in 'het Noorden van NL' woon? Ik bedoel dan kan ik net zo goed nooit meer naar een feest gaan, toevallig omdat ik het noorden van nederland woon. Ja toch? Een rare opmerking IMO.. Met de auto is t best te doen

Verder wens ik iedereen die er wel naar toe gaat een zeer prettige avond toe!

Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home

- Next Party Stops -

Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.

Old Post Jul-08-2004 13:00 
Click Here to See the Profile for AirPole Click here to Send AirPole a Private Message Add AirPole to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tijs08
a.k.a Dj Teagle

Registered: Feb 2001

quote:
.....

dat zal wel lukken!!!!

Old Post Jul-08-2004 17:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for tijs08 Click here to Send tijs08 a Private Message Add tijs08 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:

Dank je!

Old Post Jul-08-2004 20:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:

Dank je!
Zal wel leuk worden daar midden in de hoerenbuurt van Antwerpen!

Old Post Jul-08-2004 21:12 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001

quote:
Zal wel leuk worden daar midden in de hoerenbuurt van Antwerpen!

Guttegut dat weet je alweer snel Snuggle! Jij weet elke rosse buurt te vinden in de Benelux te vinden is het niet?

Old Post Jul-08-2004 21:22  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Lex Click here to Send Dj Lex a Private Message Add Dj Lex to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

quote:
Originally posted by Dj Lex
Guttegut dat weet je alweer snel Snuggle! Jij weet elke rosse buurt te vinden in de Benelux te vinden is het niet?

Nee nee, je draait het om: ik weet iedere goede tent in Europa te vinden en toevallig is daar nu een hoerenbuurt naast

Old Post Jul-09-2004 07:05 
Gonzo
blub .oO

Registered: Feb 2003

quote:
Nee nee, je draait het om: ik weet iedere goede tent in Europa te vinden en toevallig is daar nu een hoerenbuurt naast

Pas wel op voor de gevaren daar. Maat van me was twee jaar geleden totaal bezopen na een avondje Ken Ishii, dat ie zo regelrecht bij een negerin voorbij "wipte"

Old Post Jul-09-2004 07:12  Netherlands
Click Here to See the Profile for Gonzo Click here to Send Gonzo a Private Message Visit Gonzo's homepage! Add Gonzo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail

quote:
Originally posted by Dj Lex

Hij heeft ze allemaal al gehad

Old Post Jul-09-2004 08:21 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > SASHA @ Cafe d'Anvers
Post New Thread    Post A Reply

Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackGoods hard trancer [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown - Jam Trax ( White Label) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:36.

Forum Rules: