 |
|
|
|
 |
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002
Location: Groningen
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
The same hier.. maar dan in Den Haag! Ik wil ook weg!
En TranceZoner: net of jij naar Sasha in Cafe D'Anvers zou gaan als je niet op vakantie was |
Nou waarom niet? Lijkt me zeker tof om een keer mee te maken, of niet dan? Vooral als er weer een hele lading TA's mee gaat, ben 19, dus zo reteveel feesten heb ik ook weer niet meegemaakt, en dus zou me dit echt wel tof lijken. En waarom zou ik dan niet meegaan volgens jou? Omdat ik zeker geen super verstand heb van progressive? Dat klopt, maar ik vind het wel vette muziek, dus zou t dan zo verkeerd zijn als ik wel daar heen ging? Ik sta open voor nieuwe dingen, anders maak je het jezelf alleen maar moeilijk denk ik! Dus vind ik het niet helemaal fair wat je zegt...
Just my opinion anyway!
Cheers 
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Last edited by AirPole on Jul-08-2004 at 11:13
|
|
Jul-08-2004 11:06
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!
|
|
|
| quote: | Originally posted by TranceZoner
Nou waarom niet? Lijkt me zeker tof om een keer mee te maken, of niet dan? Vooral als er weer een hele lading TA's mee gaat, ben 19, dus zo reteveel feesten heb ik ook weer niet meegemaakt, en dus zou me dit echt wel tof lijken. En waarom zou ik dan niet meegaan volgens jou? Omdat ik zeker geen super verstand heb van progressive? Dat klopt, maar ik vind het wel vette muziek, dus zou t dan zo verkeerd zijn als ik wel daar heen ging? Ik sta open voor nieuwe dingen, anders maak je het jezelf alleen maar moeilijk denk ik! Dus vind ik het niet helemaal fair wat je zegt...
|
He, je kan niet quoten als iemand in je ignore list zit 
Waarom niet? Nothing personal, but:
1) Ik heb jou nog NOOIT een fatsoenlijke post over ‘feesten’ zien maken
2) .. en al helemaal niet over een PROGRESSIVE feest.
3) Je woont in het Noorden van NL, waarom zou je dan helemaal naar Antwerpen gaan voor een feest?
4) Je bent niet naar Sasha in de Powerzone geweest, terwijl dat een stuk dichterbij was!
Maar tuurlijk ben je welkom om te gaan, dat zeg ik helemaal niet, maar ik het zoiets van Trancezonder en Sasha in Antwerpen, dat gaat niet samen. Dat is hetzelfde als….als….DJ Jean op een Everybody avond.
En dat je 19 bent doet er echt niet toe.
| quote: | Originally posted by HiGH_NrG
Op je 19e kan je al best veel feesten achter de rug hebben hoor 
Ik ben 19 en ga al bijna 4 jaar volop naar feesten, dus mjah... |
Mjah maar jij bent ook zo’n grote vent 
___________________
"Life is all about choices & respect"
|
|
Jul-08-2004 11:50
|
|
|
 |
 |
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002
Location: Groningen
|
|
|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
He, je kan niet quoten als iemand in je ignore list zit 
Waarom niet? Nothing personal, but:
1) Ik heb jou nog NOOIT een fatsoenlijke post over ‘feesten’ zien maken
2) .. en al helemaal niet over een PROGRESSIVE feest.
3) Je woont in het Noorden van NL, waarom zou je dan helemaal naar Antwerpen gaan voor een feest?
4) Je bent niet naar Sasha in de Powerzone geweest, terwijl dat een stuk dichterbij was!
Maar tuurlijk ben je welkom om te gaan, dat zeg ik helemaal niet, maar ik het zoiets van Trancezonder en Sasha in Antwerpen, dat gaat niet samen. Dat is hetzelfde als….als….DJ Jean op een Everybody avond.
En dat je 19 bent doet er echt niet toe.
|
Met punt 2 en 4 heb je helemaal gelijk Snuggle, daar valt geen spijker tussen te krijgen, maar over punt 1 en punt 3 niet IMO.. Wat maakt t overigens uit dat ik in 'het Noorden van NL' woon? Ik bedoel dan kan ik net zo goed nooit meer naar een feest gaan, toevallig omdat ik het noorden van nederland woon. Ja toch? Een rare opmerking IMO.. Met de auto is t best te doen 
Verder wens ik iedereen die er wel naar toe gaat een zeer prettige avond toe!
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
|
|
Jul-08-2004 13:00
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 04:36.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|