|
Zo, ik heb het net beluisterd, tijd voor mijn comments!
En je moet weten dat ik een perfectionist ben, dus mijn commentaar kan soms hard zijn! Maar das niet slecht bedoeld, eerder constructief, en ik benadruk dat ik daar zeker niet mee wil zeggen dat ik het zelf beter kan, das absoluut niet mijn bedoeling! 
De tracklisting vind ik wel goed, goeie nummers en flow, en ook niet te veel hitjes, een goeie mix tussen bekend en onbekend! Die track 12 is trouwesn zalig, ik kende hem niet, maar ik ben blij dat ik hem nu gehoord heb, fijn nummertje!
Dus qua flow zit het best wel goed, ik had nergens het gevoel van "wat komt deze track hier nu doen".
Technisch was het wel niet altijd even perfect. Uw eerste overgang was wel heel mooi, en ik weet daat breaks mixen niet zo evident is, dus mooi gedaan! Maar dan die 4x4 inmixen op die breaks klonk een beetje geforceerd, deels doordat de beatmatching niet 100% correct was en deels omdat het ook geen echt goeie track was om in breaks in te mixen denk ik. Moest je The Shepherd daarvoor hebben gebruikt zou het misschien wel beter hebben geklonken, dunno...
Anyway, voor de rest van de mix sluit ik mij aan bij Kevin en Bert: Het is niet slecht maar de beatmatching en harmonie zit niet altijd even goed. Beatmatching wordt wel meestal goed en snel gecorrigeerd, das ook een pluspunt, en je begint ook niet te paniek-mixen, ook positief!
En in club zal het merendeel van de clubbers die fouten inderdaad wel niet opmerken, maar op een forum vol perfectionisten gebeurt dat wel...
Maar ik ben ook van mening dat je soms misschien nét iets langer mag wachten met inmixen zodat het allemaal iets mooier uitkomt. Zo hoor ik het ook liever, maar smaken verschillen natuurlijk! In een club is dat natuurlijk iets moeilijker, maar dan liever 1 of 2 plaatjes minder op de demo en een iets mooier geheel. Maar ik zeg het, dat is persoonlijke smaak als DJ, ik spreek nu puur en alleen voor mijzelf!