Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
לא הרשים אותי ממש הערוץ הזה מלבד הפעם שהעברתי לשם וראיתי את ברי סחרוף מתפרע על הגיטרה שלו עם אינפקטד משרום בפריסטייל.
עשה אותי עצוב שאני לא יודע לנגן על חשמלית
Jun-22-2004 20:12
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by Viber
לא הרשים אותי ממש הערוץ הזה מלבד הפעם שהעברתי לשם וראיתי את ברי סחרוף מתפרע על הגיטרה שלו עם אינפקטד משרום בפריסטייל.
אהההההההההההההה
זה היה כזה אדיר
היה לתוכנית הזאתי איזה גם כמה שידורים חוזרים, אני ראיתי איזה 3
אין זה היה כזה טוב
הצלחתי למצוא באינטרנט את הקטע הראשון שהם הופיעו עם
deeply disturbed
אבל הקטע עם ברי היה הכי חזק
(אבל כנראה זה לא מסתובב בשום מקום ברשת)
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Jun-22-2004 21:20
yaman
בעל מידות טובות
Registered: Sep 2003
Location: Jerusalem , Israel
גם האסטרלים על 9 שעות ושיר עםזהבה בן
___________________
Jun-22-2004 21:30
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by Flotser
אהההההההההההההה
זה היה כזה אדיר
היה לתוכנית הזאתי איזה גם כמה שידורים חוזרים, אני ראיתי איזה 3
אין זה היה כזה טוב
הצלחתי למצוא באינטרנט את הקטע הראשון שהם הופיעו עם
deeply disturbed
אבל הקטע עם ברי היה הכי חזק
(אבל כנראה זה לא מסתובב בשום מקום ברשת)
אין כמו לראות את הפסיי והגיטרות בלייב תאמין לי
אבל לא הבנתי מה זה כול הירושלמים בני 14 הלא ברורים האלה ברקע...
Jun-22-2004 21:53
Flotser
|Roots| Addict
Registered: Nov 2001
Location: Tel-Aviv, Israel
quote:
Originally posted by Viber
אין כמו לראות את הפסיי והגיטרות בלייב תאמין לי
אבל לא הבנתי מה זה כול הירושלמים בני 14 הלא ברורים האלה ברקע...
הכי מצחיק ב
deeply disturbed
צלם אחד שמה התחיל להתקרחן וקפץ מצד לצד
___________________
Best Album Ever:
* Infected Mushroom - B.P.Empire
Jun-22-2004 22:21
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
quote:
Originally posted by Flotser
הכי מצחיק ב
deeply disturbed
צלם אחד שמה התחיל להתקרחן וקפץ מצד לצד
עזוב אותך ערוץ שכונה(קצת כמו הפורום) מזל הוא לא התחיל להראות את עצמו שותה וודקה ומשתכר במקום את אינפקטד...
Jun-22-2004 22:46
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
אני אגיד לך מה כן יכול להיות כיף:אם כול הזקנים של הרוק הישראלי(חוץ מאביב גפן) יעשו איזה אלבום ככה של מוזיקה אלקטרונית,לא חייב להיות כול הלהקה יכול להיות רק חלק ממנה,לדעתי כולם התנסו בזה,אני יודע שאתניקס לא רעים בפריסטייל פסיי טראנס הייתי בהופעה שלהם כשהייתי בן איזה 11 ופיתאום היתפרעו קצת עם החשמלית והתופים והיה נחמד,אנחנו כבר מכירים את ברי סחרוף וחייב להיות עוד כמה כאלה.
תידחף לשם גם את אינפקטד ,אסטרל ועוד כמה בסלט ויצא משו טוב
בטוח זה יקרה מתישהו זה רק עניין של זמן
אולי בבית אבות יחד עם רג'ה ראם
Jun-22-2004 23:28
DJ-BON_v2
tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Tel Aviv, Israel
quote:
Originally posted by yaman
תעלה תמונ ה שלה נחליט אם היא כוסית או לא