Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Ne he du... regn är faktiskt uppfunnet av Engelsmännen
Det verkar iaf som att vi i princip har ensamrätten på skiten.
___________________
Nov-29-2002 06:44
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
E inte knäckebröd å lakrits svenskt?
Fy F*n för lakrits förresten
Vart har fruktsoppa gått å gömt sig eg? Han verka ju skön killen...
Grymt flow
___________________
Tom Cloud - Told You So
Nov-29-2002 14:25
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by Glorie Fy F*n för lakrits förresten
lakrits är sjukt gott, har just konsumerat en "turkisk peppar" av tax free-storlek
___________________
man with no sig
Nov-29-2002 17:16
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Uhhäää blää...den enda lakrits ja kan äta (i liten mängd) e de söta ena i Gott & Blandat
___________________
Tom Cloud - Told You So
Nov-29-2002 17:23
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by Glorie
Uhhäää blää...den enda lakrits ja kan äta (i liten mängd) e de söta ena i Gott & Blandat
de är sjukt gjutna, äter oftast upp dem direkt
___________________
man with no sig
Nov-29-2002 17:27
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
hahahahhahahhahahaha, sjukt gjutna??
aha, du menar dom söta eller? Håll me om att de e godare än de salta iaf
___________________
Tom Cloud - Told You So
Nov-29-2002 17:29
reveal
always in the mix
Registered: May 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by Glorie
hahahahhahahhahahaha, sjukt gjutna??
aha, du menar dom söta eller? Håll me om att de e godare än de salta iaf
"Svenska ting" aka "Lakritstråden"
de söta är jävligt goda... men de salta är också djuriska... men i just gott och blandat håller jag med om att de söta är godare, men det gäller inte generellt
___________________
man with no sig
Nov-29-2002 17:31
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
quote:
Originally posted by reveal
"Svenska ting" aka "Lakritstråden"
hahahha MMmmmm, hehe
men att du gillar turkisk peppar, det förstår ja inte alls det e ju så starkt.. så man kreverar ju... min tunga e för känslig kan inte ens käka Fisherman's friend... bara den me mintsmak (haha, ja skrev minstsmak först ) för ja e sannerligen ett mintfreak
ang. topicet så satt ja å klurade.. och skatter måste väl vara ett svenskt påfund... som sen anammades till resten av världen...Vasaloppet.. men det e ju inget fysiskt man kan ta på Palt e svenskt. hehe. Kaviar i tub tror ja bara finns i Sverige...
Älgskyltar å älgskit finns nästan garanterat bara i Sverige...
sen vare väl nån som hette Brahe nere i skåne..? vare inte reveal? han kanske inte uppfann nåt iofs.. kommer inte i håg.
___________________
Tom Cloud - Told You So
Nov-30-2002 13:30
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™
Registered: Apr 2001
Location: La La Land
drycken fruktsoppa är väl rätt svenskt va ?
Och angående fruktsoppa så är han en rätt cool figur som tyvär inte är en tranceaddict i ordets rätta bemärkelse...