quote:Originally posted by Pumaz De jury bestaat uit de mensen die tijdig "ik wil in de jury zitten" gezegd hebben Aah en mag ik da dan nog zeggen ???? of zijn er al "genoeg" mensen ?
ik zal niks sturen zeker, want 24/7 kan ik er niet zijn
___________________ http://www.mytrance.be
Hier is mijn setje dan uiteindelijk beetje in de feest modus gedraaid. je kan m hier vinden
^ zal later es luisteren (oren tuiten nog van gisteravond). tracklist mss?
Mijn demo's liggen dus nog bij Xilver in de auto...
ma damn kerel, had me gebeld, kwas derstraks nog in Schoten kheb ook nimeer in kastje gezien, anders had'k ze wel efkes komen binnengooien
Sorry man, ik hoor het ook nog maar net van Z... Moest je één dezer nog is in Schoten passeren, smijt ze gerust binnen! Vor de jury: sorry, maar je zal dus nog ff op de mijne moeten wachten, hopelijk is dat geen probleem...
quote:Originally posted by xcape Hier is mijn setje dan uiteindelijk beetje in de feest modus gedraaid. je kan m hier vinden Cass & Slide - Perception mag je niet zo veer op pitchen man!!! IMHO dan he dus... ff kijken of ik de t/l voor xcape kan maken 01-Cass & Slide - Perception (New Vocal Mix) 02-ID 03-ID 04-George Hales - Autumn Falls (St John Vs Locust Remix) 05-Sander Van Doorn - Loaded (Original Mix) 06-ID 07-Mono - Rise 08-Hmmm... dit hoor ik te weten 09-ID 10-ID 11-Dit ook... 12-ID Nou lekker dan Maybe dat ik ook nog ff wat in elkaar draai zo... en anders geef ik wel iets bestaands op... Wie zitten er nu in de jury eigenlijk?
Nog een vraagje he... Wat voor gear zal er staan?
quote:Originally posted by eieregooie Nog een vraagje he... Wat voor gear zal er staan? Hehe, wij hollanders zijn veeleisend Pioneer CDJ800's of 1000's erbij zou wel erg mooi zijn