Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Holland versus Sverige i kvarten
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002
Re: Re: Holland versus Sverige i kvarten

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hey Dutch people... don't get to cocky... you might have to eat it all up afterwards...

BTW: Why the hell are the dutch team clothes always in orange ? The color isn't in your flag even...

de e kaxigt som fan men du visste du redan hehe.. orange är nationella färgen för att kungliga familjen heter oranje i efternamnen

Old Post Jun-24-2004 08:59  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Laszlo
The weekend has landed

Registered: Dec 2002
Location: Szekelyföld Status: Official Montreal Canadiens fan of TA
Re: Re: Re: Re: Holland versus Sverige i kvarten

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Jag säger inte att vi kommer förlora men vi kan ju tillochmed vinna...

Kan fröken Laszlo rätta mig då när det är fel ?

haha

Tja, om du tänker efter riktigt noga så säger du att vi kommer vinna två gånger.

"Jag säger inte att vi kommer förlora...". Alltså hävdar du lite tveksamt att vi kommer vinna.

"...men vi kan ju tillochmed vinna". Här hävdar du än en gång, lite tveksamt, att vi kommer vinna.

Eller är det bara jag som tycker det lät lite knasigt...hmm...:|

Skit samma

www.laszlo.se

Old Post Jun-24-2004 11:12 
Click Here to See the Profile for Laszlo Click here to Send Laszlo a Private Message Visit Laszlo's homepage! Add Laszlo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Re: Re: Re: Re: Re: Holland versus Sverige i kvarten

quote:
Originally posted by Laszlo
Eller är det bara jag som tycker det lät lite knasigt...hmm...:|

Nädå, det var allt Steve som yrade lite

Old Post Jun-24-2004 11:34 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
montana
dub come save me

Registered: Mar 2003

holland är ett bra lag, men dom har ett seriöst problem, alla i deras lag har egos like stora som holland själv, och om dom inte skärper sig (som dom brukar göra type var 4:e/5:e match) så kommer dom stå där och fråga sig "vad var det som hände nyss"

sverige har problemet är att vi kommer inte in i matcherna förrens typ 20min, det -r därför det blev som det blev i italien & danmark matchen, och även när vi har kommit in så går allt ändå segt ända tills andra halvlek då alla bara magiskt vaknar up, sen har vi problemet högersidan av våran defensiva halfa, är det bara jag äller bara sitter det en "kom till denna sida, här får ni alla chanser"-skylt där,
jag kan inte säga mycket om våran offensiv eftersom jag tytcker dom har skött sig

men vad jag tror, 2-1 sverige

Old Post Jun-24-2004 12:02  Syria
Click Here to See the Profile for montana Click here to Send montana a Private Message Visit montana's homepage! Add montana to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Holland versus Sverige i kvarten

quote:
Originally posted by reveal
Nädå, det var allt Steve som yrade lite

Ahh mobbing på hög nivå

Tror de e ni som letar fel haha

Jag vågar inte säga att vi vinner... men det otroliga kan ju hända också att vi vinner... det är vad jag hoppas på.... doh

quote:
Originally posted by montana
holland är ett bra lag, men dom har ett seriöst problem, alla i deras lag har egos like stora som holland själv

Hehe... förstår vad du menar men å andra sidan så är ju inte Holland så himla stort... men å tredje sidan så skulle man ju inte gå tvärs över på en kvart så de får väl anses som stort

Old Post Jun-24-2004 13:06  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

för er information, holland är 30 mil i längd o lite mer än 10 mil i bred

Old Post Jun-24-2004 13:10  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

55-45 till Holland säger jag. 60-40 om Holland vore jämnare.

Bara för Mellberg och punktmarkera hästskallen så.

Old Post Jun-24-2004 16:29  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003
Re: Re: Re: Holland versus Sverige i kvarten

quote:
Originally posted by ScuL
de e kaxigt som fan men du visste du redan hehe.. orange är nationella färgen för att kungliga familjen heter oranje i efternamnen

Kan du inte förklara det där för Vizay?
Han vägrar tro mig och försöker övertyga mig om att ni facktiskt har orange i er flagga!

Synd att matchen skulle avgöras på straf
Lite synd när det hänger lite mer på tur än skiklighet (och jag vill inte höra några komentarer om den där stavningen )

Old Post Jun-27-2004 01:04  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

vizay.. det e sant.
vår flagga har röd/vit/blå som färger.
ibland hänger det en liten orange 'wimple' till

Old Post Jun-27-2004 01:06  United Kingdom
Pjox
Lost tranceaddict

Registered: Jun 2003

quote:
Originally posted by ScuL
vizay.. det e sant.
vår flagga har röd/vit/blå som färger.
ibland hänger det en liten orange 'wimple' till

Hehe försökte förklara det för honom men han lita inte på mig, inte änns när jag fråga mormor (som kommer från samma lilla land som du) :P

Juste, grattis

Old Post Jun-27-2004 01:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Pjox Click here to Send Pjox a Private Message Visit Pjox's homepage! Add Pjox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

Usch fy fan vad grymt det ska vara. Ärligt talat jag tycker vi var klasser bättre än Holland men dom där jävla stolparna verkar vara emot oss.

Old Post Jun-27-2004 08:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

Registered: Dec 2001

quote:
Originally posted by Kongo_kim
Usch fy fan vad grymt det ska vara. Ärligt talat jag tycker vi var klasser bättre än Holland men dom där jävla stolparna verkar vara emot oss.

håller med... inte rättvisst :/

Old Post Jun-27-2004 10:37  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Holland versus Sverige i kvarten
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTrack 5 from Max Graham's GDJB Set 31-01-05 [2005] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCosmic Gate - "Exploration Of Space" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:10.

Forum Rules: