Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > finns det egentligen några svenska tranceartister?
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Dj Warez
tranceaddict in training

Registered: Sep 2001

Jag känner till en okänd kille oxå
Excess - Tranceweden som finns på http://mp3.com/xs

Den e ball, nån som har hört den?

Old Post Sep-19-2001 17:21  Sweden
Click Here to See the Profile for Dj Warez Click here to Send Dj Warez a Private Message Add Dj Warez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by Dj Warez
Jag känner till en okänd kille oxå
Excess - Tranceweden som finns på http://mp3.com/xs

Den e ball, nån som har hört den?

Jo men om man räknar med all mp3.com artiester som producerar trance och är svenska då blir det myyyyyyycket....iof e Trance Control också från mp3.com

Old Post Sep-20-2001 06:01 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Yahel (inte svensk, men jävligt bra) ligger ju också på mp3.com... så det är svårt att säga nåt om mp3.com i allmänhet, man måste nog prata om de enskilda artisterna istället

Old Post Sep-20-2001 19:41 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
Originally posted by reveal
ok där ser man, är det mp3 eller "på riktigt" ?

jag har alla 3, Phenonema, Nothern Lights och Asynja på mp3

Jag har Phenomena, Northern lights på mp3 men har inte det sista albumet do nämde.....Är det bra eller?

Old Post Sep-20-2001 20:16  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ayianapa
tranceaddict

Registered: Aug 2001
Re: Re: Re: finns det egentligen några svenska tranceartister?

quote:
Originally posted by Aendy

Killen har fet-koll. Hade inte en susning om att Il Ceasar var svensk.

Il Ceasar is norwegian. Believe it or not.

Old Post Sep-20-2001 22:19  Norway
Click Here to See the Profile for Ayianapa Click here to Send Ayianapa a Private Message Add Ayianapa to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

ok, verkar som om Il Ceasar var från Norge eller?

x-dream: jepp, det är lika bra som de andra 2, vill du kan jag lägga på din ftp?

Old Post Sep-20-2001 22:53 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

quote:
ok, verkar som om Il Ceasar var från Norge eller?

x-dream: jepp, det är lika bra som de andra 2, vill du kan jag lägga på din ftp?

Gör så det vore trevligt med lite nytt miranda att lyssna på...

Tackar....

Old Post Sep-21-2001 05:40  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Yahel (inte svensk, men jävligt bra) ligger ju också på mp3.com... så det är svårt att säga nåt om mp3.com i allmänhet, man måste nog prata om de enskilda artisterna istället

Jag tycker fan inte att Yahel är så bra ändå...tänker starta en diskussion om detta i Music discussion

Old Post Sep-21-2001 08:47 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Open Your Mind och Voyage är ju skitbra får väl ta och lägga ett inlägg i music discussion

Old Post Sep-21-2001 15:26 
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Open Your Mind och Voyage är ju skitbra får väl ta och lägga ett inlägg i music discussion

Ni kanske inte hört det på det sättet som jag gjort.....ska göra en massa klipp sen och lägga upp....

Old Post Sep-21-2001 17:17 
Zirpico
tranceaddict in training

Registered: Oct 2001
Idea Inkfish

Tror alla glömde bort Inkfish.. De är värda att minnas tycker jag!
För er som inte hört dem skall jag försöka bifoga nåt med dem

Old Post Oct-15-2001 19:49  Sweden
Click Here to See the Profile for Zirpico Click here to Send Zirpico a Private Message Add Zirpico to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Zirpico
tranceaddict in training

Registered: Oct 2001
Sad nähä

Verkade inte alls gå.. är det alltid så här segt? fick meddelandet "server too busy" flera gånger när jag försökte bifoga filen.. tydligen gick meddelandet igenom utan den..

Old Post Oct-15-2001 19:58  Sweden
Click Here to See the Profile for Zirpico Click here to Send Zirpico a Private Message Add Zirpico to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > finns det egentligen några svenska tranceartister?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackbreaks and beats... [2002] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWestbam - Wizards of the sonic 98 (Matt Darey Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:04.

Forum Rules: