hmm, wazig.. klikte op de proloog van vandaag.. effe aanpassen dan maar
Jul-03-2004 18:05
Tim81
Let's Rock!
Registered: Nov 2003
Vandaag maar meteen sprinten.... Pettachi (valt niks mee te verdienen bij de bookmakers )! Misschien krijgen we wel een kopgroep met een Nederlander voorin?!
Er zullen uiteraard een paar Belgen proberen vooruit te rijden in hun eigen landje. Of zal Tom Boonen vandaag de gele trui pakken (m.b.v. bonificatieseconden)?!
Jul-04-2004 09:34
moogwai
In TrancEaddict We Trust
Registered: Oct 2000
Geen Pettachi! Het is dus nog spannender als de formule 1
Originally posted by DJ Bazz
Petacchi en Boonen zullen de bergen niet over komen, en Cipollini en Zabel missen beiden de vorm die ze vroeger wel hadden verwacht ik.
Petacchi kwam bergen oa mortirollo over de voorbije giro, echt wel ander bergjes dan wat ze nu maar in de tour achter de kiezen krijgen hoor
Ow en zabel heeft geen miner vorm, zen explosinetiviteit is gewoon afgebot, ie is een jaartje ouder weet je wel ...net als chipo.
Originally posted by Eagle`
Petacchi kwam bergen oa mortirollo over de voorbije giro, echt wel ander bergjes dan wat ze nu maar in de tour achter de kiezen krijgen hoor
Ow en zabel heeft geen miner vorm, zen explosinetiviteit is gewoon afgebot, ie is een jaartje ouder weet je wel ...net als chipo.
volgens mij heeft petacchi nog nooit Parijs gehaald.
vermindering van explosiviteit of vorm...ik denk dat dat beide op hetzelfde neerkomt