Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
הייתה לי חברה שעברתי איתה כמעט את כל התיכון ותחילת גיוס
אם אני אתחיל לסםר את הסיפור זה יהיה אחד הטרדים הכי ארוכים בהיסטוריה של טראנסאדיקט
בכל מקרה- זה נגמר כמעט לפני שנה... ותאמין לי שאני יודע מה זה לעבור גהינום בפרידה, אני ממש מבין אותך
עכשיו תראה, כל אחד מתמודד עם הדברים האלה בצורה שונה
חלק מחפשים סטוצים
חלק שופכים את הלב לחברים / ידידות
חלק מסתגרים בתוך עצמם ומעבירים את זה
וחלק פשוט מדחיקים את זה
בתקופה כזאת קשה תתקרה לחברים / ידידות שלך ותעסיק את עצמך כמה שיותר
בסופו של דבר תדע
שרק אהבה מחליפה אהבה
___________________
Jul-02-2004 14:00
EternalMusic
Antonio Gomez
Registered: Jul 2002
Location: Tiberias, Israel
אתה צודק אחי, אני מקווה שזה יקרה ביום מן הימים.
אגב, אתה עוד מדבר עם חברה שלך לשעבר?
___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.
Jul-02-2004 19:33
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
quote:
Originally posted by EternalMusic
אתה צודק אחי, אני מקווה שזה יקרה ביום מן הימים.
אגב, אתה עוד מדבר עם חברה שלך לשעבר?
אני מניח שהוא מדבר איתה
אבל אני לא רוצה לענות בשבילו
אבל תשמע, יקח זמן אבל אחרי תקופה של זמן אתה תראה אותה ופשוט סתם תדבר איתה ואולי אפילו תשבו ותדברו באיזה מקום וזהו
אתה כבר תהיה במצב שאתה מסוגל לראות אותה ולדבר איתה כידיד
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Jul-03-2004 00:47
-CosmicFire-
Craiser Man
Registered: Dec 2002
Location: Kfar Saba, Israel
quote:
Originally posted by m0sh
אתה כבר תהיה במצב שאתה מסוגל לראות אותה ולדבר איתה כידיד
לא מאמין שזה יכול לקרות
___________________
Jul-03-2004 00:54
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
לא מאמין שזה יכול לקרות
אפשרי אחי... אפשרי
___________________
Jul-03-2004 04:17
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by EternalMusic
אתה צודק אחי, אני מקווה שזה יקרה ביום מן הימים.
אגב, אתה עוד מדבר עם חברה שלך לשעבר?
quote:
Originally posted by m0sh
אני מניח שהוא מדבר איתה
אבל אני לא רוצה לענות בשבילו
אבל תשמע, יקח זמן אבל אחרי תקופה של זמן אתה תראה אותה ופשוט סתם תדבר איתה ואולי אפילו תשבו ותדברו באיזה מקום וזהו
אתה כבר תהיה במצב שאתה מסוגל לראות אותה ולדבר איתה כידיד
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
לא מאמין שזה יכול לקרות
quote:
Originally posted by Rising
אפשרי אחי... אפשרי
תקשיב!! אחרי שעברתי הרבה (וסמוך עליי שעברתי הרבה) עם חברה שלי לשעבר, חברים שלי, ידידות... אני יכול להגיד לך ב-100% שלשמור על קשר עם אקסית זה ט-ע-ו-ת!
אם זה נגמר אז זה נגמר, אם אתה עדיי רוצה אותה תחזרו, אבל אין אמצע
אין דבר כזה ידידות אפלטונית בין אקסים- ולשאלה שלך: לא, אני לא בקשר איתה וזה אחרי שכן ניסינו כמה פעמים- האמת שזה עבד לתקופה עד שהתחלתי לצאת עם אחרות והיא לא יכלה לראות את זה
ואם אהבת את חברה שלך באמת אתה אף פעם לא תסתכל בלב שלם שהיא יוצאת עם אחרים
תחליט מה אתה רוצה- לחזור אליה או להיפרד סופית
ברגע שתבין מה אתה רוצה תתן מעצמך 110%
להיות ידיד שלה זאת הדרך הקלה כי זה באמצע, אתה לא חבר שלה אבל אתה מתגעגע אליה- וככה אתה עדיין יכול לראות אותה ולדבר איתה... העניין הוא שזה דרך ללא מוצא
ואתה רק דוחה את הניתוק- מה שיגרום לך לסבול עוד יותר בעתיד
___________________
Jul-03-2004 08:53
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
לא רונן
לא התכוונתי ידיד רציני
כאילו סתם לדבר כידיד
שיעני אתה פוגש אותה נגיד באיזה מקום ואתה סתם מדבר איתה
אבל אל קשר וטלפונים וכאלה
ואגב אני מדבר עם האקסית שלי
פעם בכמה חודשים , אבל סתם מדברים...
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Jul-03-2004 10:58
eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1
Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
quote:
Originally posted by m0sh
לא רונן
לא התכוונתי ידיד רציני
כאילו סתם לדבר כידיד
שיעני אתה פוגש אותה נגיד באיזה מקום ואתה סתם מדבר איתה
אבל אל קשר וטלפונים וכאלה
ואגב אני מדבר עם האקסית שלי
פעם בכמה חודשים , אבל סתם מדברים...
זה לא ידיד
זה גם בדיק מה שהתכוונתי- שאתה לא יכול להתקרב אליה יותר מזה
ותאכלס מי צריך את ה"מדברים בכמה חודשים" הזה
אם הוא אוהב אותה יהיה לו רק יותר קשה לראות אותה פעם ב... לשאול אותה מה קורה ושהיא תגיד לו "הכל טוב"... למי זה טוב
___________________
Jul-03-2004 14:10
EternalMusic
Antonio Gomez
Registered: Jul 2002
Location: Tiberias, Israel
quote:
Originally posted by eXeTik
זה לא ידיד
זה גם בדיק מה שהתכוונתי- שאתה לא יכול להתקרב אליה יותר מזה
ותאכלס מי צריך את ה"מדברים בכמה חודשים" הזה
אם הוא אוהב אותה יהיה לו רק יותר קשה לראות אותה פעם ב... לשאול אותה מה קורה ושהיא תגיד לו "הכל טוב"... למי זה טוב
אחי אתה בדיוק בראש שלי.
רק לראות אותה כואב, ולראות אותה עם מישהו אחר בכלל.
___________________
.: Sit back and relax... Put on your seatbelts and get ready for a new experience, that will take you to the highest level of Sound & Melody :.
Jul-03-2004 16:43
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
די נו
כמה חודשים אני מתכוון
תראה,אחרי שהזמן ירפא ונגיד גם אהבה חדשה אתה סתם תראה אותה אז סתם תדברו שנייה
זה שהייתם חברים לא אומר שאתם לא יכולים לדבר אף פעם
אני לא מדבר על לדבר לדבר, אלא סתם
פתאום אתה רואה אותה אז אתה סתם אומר שלום ושואל שאלה או שניים
בזמן הזה אתה כבר אחרי שהתגברת , שזה לא מפריע לך...
אני לא רואה בזה ביג דיל
ושאני מתכוון פעם בכמה חודשים זה כי פעם בכמה זמן אני רואה אותה וסתם אומר שלום וזהו.
אז בלי בולשיט
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!