houseremixen på Eurythmics Sweet Dreams var en höjdare!
Jul-04-2004 03:14
sipowitz
Supreme tranceaddict
Registered: Dec 2001
Såja hemma från jobb nu, skyndade mig så man kunde se sista halvtimmen av sensation ;-)
Jo håller med föregående talare om att det varit ett redigt houseevent... Men jag kan faktiskt säga efter dagens aktivitet i pildamsparken med (STOR) högtalaranläggning att house inte bara går bra att äta till... det går bra att kasta frisbee till också!
Hångel på tv'n nu ;-)
Jul-04-2004 04:39
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
fest i Pildammarna? wtf typiskt mig att få reda på saker när de redan hänt
Originally posted by ice_key
Så då menar du att dom som är där nere är knäppa och lagt pengarna på skit? och att dom andra "600,000" lr vad det är e dumma som kollar/lyssnar på eventet ?
nej de är lockat genom namnen Sensation,
om man ser på evenemangen som en show är det värt pengarna. (för en gång)
om man ser på evenemangen bara för musiken är det inte värt pengarna.
massor av folk (största delen av de som är där nu), har köpt biljetten blind, utan att veta linan.
f.ö. finns det nästan inga personer som går till vanliga fester, nästan alla är där bara för att uppleva en fest nån gång. typ som en n00bfest. troligtvis vet 50% av dem som var där inte ens vem fan PvD är.
Sensation brukade alltid vara en trance evenemang. nu är det 80% club/house och 20% trance kanske..
mainstream publiken bryr inte ett skit om det. men jag bryr mig.
Originally posted by CJ InterCity
fest i Pildammarna? wtf typiskt mig att få reda på saker när de redan hänt
Du får ha igång din mobiltelefon mister, jag försökte ringa dig :-)
Fest och fest var det kanske inte, mer en riktigt skön dag med frisbee, fotboll och en masssa härlig musik. Lär bli måånga gånger till så, so keep your mobile alive helt enkelt =)
Nä , hur jäkla bra det va går knappt att beskriva med ord,
men jag försöker:
"WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEE"
Ikväll följer jag upp med Kai Tracid!!
Mina bilder kommer snart upp på www.liquidsunset.org