eXeTik
עד מתי פסיכומטרי 1.1

Registered: Aug 2001
Location: +++++---+-------Location: ---+-----+-+------Location: ---+----+-+-+-----Location: ---+---+------+---
|
|
|
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אללה רונן איש החתימות...
אני זוכר היית מרים פה חתימות אחושרמוטה
הייתה גם את החתימה של חבר שלך שהכנת... היא גם הייתה לא רעה אם אני לא טועה
קיצר... אשריך
אורן... גם אתה שפיץ... שלא תחשוב ששכחתי אותך
אולי למישהו מכם יש זין לעשות לי חתימה
הרבה זמן כבר אין לי חתימה כי האתר נפל ואין לי כוח להרים מחדש
אז אולי כבר נגוון לחדשה וזהו |
אתה בטח מדבר על חבר שלי גיא
(Nemesis)

וממש אהבתי את החתימה שלך, מי עשה אותה ולאן היא נעלמה?
בד"כ למי שעושה חתימות יש גיבוי של הדברים
___________________
|
|