|
גם אילן די נעלם בזמן האחרון...לעומת הפוסט האחרון שלו על המסיבה עם חילן...יחסית למה שהיה לפני חודש ככה עכשיו הוא פשוט ירד למחתרת...
אילללללןןןןןן איפה אתה בחווווורררר....???
נ''ב: וואי רק עכשיו אני רואה 3 שיחות לא נענות והמספר הוא...כן של אילן

___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
|