Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel
??? משהו כמו ממר"ם
___________________
Jul-27-2004 18:09
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
כן
___________________
Never again.
Jul-27-2004 18:21
TTman
Barca, Barca, Barca !!!
Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel
?מה השם של הקורס שלך
___________________
Jul-27-2004 18:23
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
ררר קורס תכנות קפ"א בבסמ"ח, שלישות ראשית ר"ג
המקצוע שאני מקבל זה תוכניתן 08 בסיסי
אבל בשוק האזרחי זה נקרא
"תוכניתן ממרמ"
כי ככה קראו לזה פעם
___________________
Never again.
Jul-27-2004 18:26
TTman
Barca, Barca, Barca !!!
Registered: Nov 2002
Location: Rishon Le-Zion, Israel
ררר שיהיה לך בכיף
___________________
Jul-27-2004 18:34
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
quote:
Originally posted by DjChook
אמרו לי שבקריה יש כמה חבר'ה שעושים
3-11
זה כבר באמת מוגזם !
ד"א, יומיות מתישהו מפסיקות להיות יומיות ?
נגיד אם אני טוחן כל לילה עד 23 ומגיע לבסיס ב 7
זה עדיין נחשב יומית ?
כן זה נחשב יומיות..
אלא אם כן הבן אדם הולך לישון בבסיס, מה שכדאי לו לעשות אם הוא עובד עד 23!!!
Jul-27-2004 19:20
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
איכס לא רוצה !
פרנציף אני לא אשן שם אחרי הריתוקים שאכלתי
חוץ מזה הבסיס 20 דקות הליכה
___________________
Never again.
Jul-28-2004 08:46
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
Re: גימל ראשון שלי
quote:
Originally posted by DjChook
בל מכיוון שאני קדצניק טיפש, לא ידעתי שאסור לי לבוא לצבא חולה
חחחחחחחחחחחחחחחח.... איזה מעפן אתה!
מה זה אסור לך לבוא לצבא חולה?
חן... תפסיק להיות כזה חנון ותבריז קצת משיעורים.... לך שב בשקם עם כל המקובלים!!
יש אחד שהיה איתי כל הטירונות וכמעט כל האימון מתקדם...
ועכשיו אלעד שיבץ אותו להיות איזה טבח בבית ליד
הוא עושה 5-9 ולפי מה שאלעד אמר לי הוא גם מקפיץ אותו רק מתי שצריך או משהו כזה
כי הוא גר באילת והבסיס בבית ליד
חיים דבש או לא דבש?
___________________
.
Jul-29-2004 13:31
Sm0keMachine
!!!!!!!!!!
Registered: Sep 2000
Location: Israel
Re: Re: גימל ראשון שלי
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש אחד שהיה איתי כל הטירונות וכמעט כל האימון מתקדם...
ועכשיו אלעד שיבץ אותו להיות איזה טבח בבית ליד
הוא עושה 5-9 ולפי מה שאלעד אמר לי הוא גם מקפיץ אותו רק מתי שצריך או משהו כזה
כי הוא גר באילת והבסיס בבית ליד
חיים דבש או לא דבש?
המממ אוקי אז מבחינת היציאות הוא הסתדר
אבל לסוע מבית ליד לאילת זה שיא הבאסה!!!
Jul-29-2004 21:50
Sniper
Markus Schulz Addict
Registered: Mar 2002
Location: IL
טוב אז ככה יומיות טחינה כלומר 8 - 6,7 זה חרא!!!
אתה מגיע הבייתה רק באיזה 8 ואתה גמור אחרי יום שלם
צריך לקום מוקדם כדי להגיע לבסיס ב 8 וזה עוד יותר חרא
ובקשר לזה שהוא באילת זה ממש לא חרא לו
הוא מגיע יום ראשון בשעה 4 ככה אחה"צ ויוצא ביום חמישי באיזה 5 בערב
ותשע ימים בבית! זה ליגה אחושלינג!@#
אז נכון טבח טוחן ת'נשמה בשבוע\בחמש ימים שהוא בבית וזה חרא תפקיד!! כי באמת המפקד שלך הוא איזה חתיכת שחור מפגר שלא מבין כלום מהחיים שלו.
שהולך תמיד עם הראש בקיר
את האמת לי זה סבבה יהיה יומיות כי יומיות נגמרות אצלנו ב4 ככה
אבל אני לא יכול לעשות את זה במשרד שאני מפקד עליו כרגע
בינתיים הציאו לי 2 אפטרים בשבוע וחמשושים קבועים אבל אני לא בטוח שאני רוצה את זה כי העבודה הזאת הרגה אותי שחיקה עד הסוף, ולא מתאים לי להעביר עוד שנתיים במשרד הזה, אז אני בדילמה עדיין אם לקבל את ההצעה הזו...
___________________
Jul-30-2004 09:11
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
אלעד... שאני חושב על זה...
עוז עושה 5-9 יומיות לא?!?