Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
You do not have permission to vote on this poll.
Ovide en zijn vriendjes 3 5.77%
Bush Bush 6 11.54%
Barbapappa 3 5.77%
Alfred J Kwak 1 1.92%
Teddy Rukspin 10 19.23%
Bassie en Adriaan 10 19.23%
Gummybeertjes 3 5.77%
Dommel 2 3.85%
Smurfen 4 7.69%
My little pony 0 0%
Fraggles 5 9.62%
Snorkels 2 3.85%
Boelie 1 1.92%
Chipmunks 2 3.85%
Pink Panther 0 0%
Total: 52 votes 100%
  [Edit Poll (moderators only)]

Pages (13): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

-Ik ken ze ja, was best cool, en later had je ook nog van die trollen waarvan je het haar in elk gewenst model kon kammen, dat was ook nog een hele hype. Ik mis trouwens ook de Teenage Mutant Hero Turtles, maar volgens mij kan ik net zo goed een nieuwe poll starten over welke truttel jij het liefst wilde zijn. Ik wilde altijd Donatello zijn, die paarse met die stok, ik weet ook niet meer waarom maar hij vond pizza erg lekker volgens mij !
En kan iemand mij helpen aan de naam van een tekenfilm waarvan ik de naam niet meer weet? Het kwam altijd na de uitzending van de Gummiberen over allemaal (dieren)figuren in een tekenfilm die telkens weer werden bedreigd door een of andere zakengast die snelwegen wilde aanleggen.. OK vage beschrijving maar misschien weet iemand het wel.

Ook vanuit het tijdperk Turtles: Captain Planet!!!
Was ook supergaaf.
Hehe! Dis echt een goeie LOLthread!!!


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Sep-21-2001 21:54  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Netherlands

er schieten me steeds meer dingen te binnen, best kewl opzich!

DAVID DE KABOUTER hahaha

Old Post Sep-21-2001 22:53  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Ik wilde altijd Donatello zijn, die paarse met die stok, ik weet ook niet meer waarom maar hij vond pizza erg lekker volgens mij !


nee man, das Michaelangelo, die oranje, die zat altijd pizza te vreten

Leonardo was die blauwe met die zwaard, die was de leider ofzo
Donatello was de paarse met een stokkie, die was technisch
Raphael was die rooie met die mesjes, hij was de grappenmaker
Michaelangelo was die oranje met die nunchaku's, hij was de vreetzak en dumbass

Old Post Sep-22-2001 00:05 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Opti
tranceaddict in jail



Registered: Mar 2001
Location:

quote:
Originally posted by Little Theseus
!
En kan iemand mij helpen aan de naam van een tekenfilm waarvan ik de naam niet meer weet? Het kwam altijd na de uitzending van de Gummiberen over allemaal (dieren)figuren in een tekenfilm die telkens weer werden bedreigd door een of andere zakengast die snelwegen wilde aanleggen.. OK vage beschrijving maar misschien weet iemand het wel.


Ehmmm...na 3x doorlezen heb ik ff zitten na denken... Is t niet The Racoons ofzoiets??? Met een héél lelijk mormel dat de vijand was??? Ik kan op nix anders komen...

Old Post Sep-22-2001 00:10 
Click Here to See the Profile for Opti Click here to Send Opti a Private Message Add Opti to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr Mystical
Senior tranceaddict



Registered: May 2001
Location: Soest, Netherlands

WAAR IS SYBERT!!!!!!!!!????????!!!!!!!!!!

Die roeleerde echt wel.

Sybert ook al is ie klein,
je niet hoe slim, een zeehondje kan zijn,
Sybert is voor niemand bang,
helpt bedreigde dieren waar ie kan.


___________________
"A life without Trance is like a student without beer"

Old Post Sep-22-2001 11:18  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr Mystical Click here to Send Dr Mystical a Private Message Visit Dr Mystical's homepage! Add Dr Mystical to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dr Mystical
Senior tranceaddict



Registered: May 2001
Location: Soest, Netherlands
Rasta

Nou ja, ik heb maar op de Fraggles gestemd, die beesten waren vet geflipt.


___________________
"A life without Trance is like a student without beer"

Old Post Sep-22-2001 11:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dr Mystical Click here to Send Dr Mystical a Private Message Visit Dr Mystical's homepage! Add Dr Mystical to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2001
Location: Netherlands

quote:
Originally posted by Optimus Trance


Ehmmm...na 3x doorlezen heb ik ff zitten na denken... Is t niet The Racoons ofzoiets??? Met een héél lelijk mormel dat de vijand was??? Ik kan op nix anders komen...


Met die gare planeet in de vorm van een ster met een paar gekke huisies erop met een zwembad in t midden met een duikplank.. En die dikke pad ofzo (weet ik veel wat t is, het is iig lelijk ) als vijand. En dan altijd met die ruimtescooters aan t scheuren enzo..
Vet maf tekenfilmpje

Old Post Sep-22-2001 11:43  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Boss
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Tilburg, Holland
Jester

Ovide en zijn vriendjes !!! zekers !

Kijk uit ! een kokosnoot ! Ovide en zijn vriendjes........ en hoe ging 'ie dan verder...... ????

Die tekenfilm met die dieren in het bos en met die snelweg ken ik ook nog wel.... die gast van die snelweg zat dan in een kasteel d8 ik (of is dat 'n andere?)
Bij een aflevering hadden die dieren dan de tijd stilgezet ofzow... was echt spannend


___________________
-[ Ice-Cold Drinks On A Hot Night In Miami ]-

Old Post Sep-22-2001 12:36  Tuvalu
Click Here to See the Profile for Boss Click here to Send Boss a Private Message Add Boss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*



Registered: Sep 2000
Location: Delft, Holland

quote:
Originally posted by Little Theseus
[BEn kan iemand mij helpen aan de naam van een tekenfilm waarvan ik de naam niet meer weet? Het kwam altijd na de uitzending van de Gummiberen over allemaal (dieren)figuren in een tekenfilm die telkens weer werden bedreigd door een of andere zakengast die snelwegen wilde aanleggen.. OK vage beschrijving maar misschien weet iemand het wel.

[/B]


Jajajajaja, ik weet welke je bedoelt!!! Die slechte gast woonde in een soort kasteel en heette Clandestien. Hij had zo'n vage robot-butler... en hij had een of ander geheim en daar ging de serie dan eigenlijk om. In dat bos woonden allemaal dieren en de uil was dan het slimste.
ooooooohhhh ik weet welke je bedoelt maar de naam weet ik alleen niet meer!!!!!!! Het liedje van die tekenfilm was ook zooooooooo mooi trouwens!

Kom op, iemand moet toch weten hoe dit heet???????????


Maarja, mijn favourites waren toch wel:
TRANSFORMERS
GI JOE
HE-MAN
JAYCE and the WHEELED WARRIORS (kent iemand deze nog???)
MUPPET SHOW (jaaaaa!)
FREGGLES
DUNGEONS & DRAGONS
etc
etc

...eigenlijk te veel om op te noemen!


___________________

Old Post Sep-22-2001 13:06  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Little Theseus
Addicted Myth



Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam

Hee Jukx! IDD dat wat jij en de anderen beschreven is het, we worden steeds warmer... Hoe heette het nou joh! Was echt vet gaaf altijd. Argh nu wil ik het echt weten!


En ik weet er ook weer 1, een beetje tijdperk David de Kabouter: SUPERTED!
Een of andere teddybeer met superpowers, geweldig was dat.


quote:
Originally posted by Optimus Trance


nee man, das Michaelangelo, die oranje, die zat altijd pizza te vreten

Leonardo was die blauwe met die zwaard, die was de leider ofzo
Donatello was de paarse met een stokkie, die was technisch
Raphael was die rooie met die mesjes, hij was de grappenmaker
Michaelangelo was die oranje met die nunchaku's, hij was de vreetzak en dumbass


Hehe, toch typisch dat jij de dumbass wil zijn.., laat mij maar lekker de techneut uithangen, ze hielden toch wel allemaal van pizza.
COWABUNGA!!!


___________________

www.balticbastian.com/

Old Post Sep-22-2001 14:06  Tokelau
Click Here to See the Profile for Little Theseus Click here to Send Little Theseus a Private Message Visit Little Theseus's homepage! Add Little Theseus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jesse
Gaming TrancEaddict



Registered: May 2001
Location: Breda, Netherlands

M.A.S.K was toch wel het wreedst hoor!!
Met die vliegende auto...
en Ghostbusters, later X-men & Spider-man op RTL 4


Enne, wie weet hoe deze ook alweer heet:
speelt in de middeleeuwen, groep beertjes, allemaal verschillende felle kleuren, middeleeuwse kleding aan, wonen in een boom. Ze hebbben ook altijd mot met een soort graaf. Die heeft altijd een maliënkolder aan en een soort duivels, met een stom klein duiveltje erbij wat altijd alles verneukte
was ook van Disney, die was ook grappig

Ik ben trouwens al die themes aan het downloadne op AG

ah...the memories

Old Post Sep-22-2001 14:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jesse Click here to Send Jesse a Private Message Add Jesse to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Boss
Supreme tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Tilburg, Holland

quote:
Originally posted by Jesse
M.A.S.K was toch wel het wreedst hoor!!
Met die vliegende auto...
en Ghostbusters, later X-men & Spider-man op RTL 4


Enne, wie weet hoe deze ook alweer heet:
speelt in de middeleeuwen, groep beertjes, allemaal verschillende felle kleuren, middeleeuwse kleding aan, wonen in een boom. Ze hebbben ook altijd mot met een soort graaf. Die heeft altijd een maliënkolder aan en een soort duivels, met een stom klein duiveltje erbij wat altijd alles verneukte
was ook van Disney, die was ook grappig

Ik ben trouwens al die themes aan het downloadne op AG

ah...the memories


aaaaah, die met die beertjes ja, die was prachtig !

die herinneringen ja....
altijd op zondag morgen naar die slechte programmas op nederland 3 kijken, van de vpro enzo
en op een mooie zonnige dag kregen we kabel.... na 2 maanden kreeg je dan opeens door dat er op rtl4 op zondagmorgen ook iets werd uitgezonden....echte tekenfilms...
was wel ff 'n verbetering ten opzichte van nl 3


___________________
-[ Ice-Cold Drinks On A Hot Night In Miami ]-

Old Post Sep-22-2001 15:39  Tuvalu
Click Here to See the Profile for Boss Click here to Send Boss a Private Message Add Boss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (13): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackI Need Id Please!!!! [2006] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackWay Out West - "Secret" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 04:37.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!