 |
|
|
|
 |
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Location:
|
|
|
| quote: | Originally posted by Little Theseus
!
En kan iemand mij helpen aan de naam van een tekenfilm waarvan ik de naam niet meer weet? Het kwam altijd na de uitzending van de Gummiberen over allemaal (dieren)figuren in een tekenfilm die telkens weer werden bedreigd door een of andere zakengast die snelwegen wilde aanleggen.. OK vage beschrijving maar misschien weet iemand het wel. |
Ehmmm...na 3x doorlezen heb ik ff zitten na denken... Is t niet The Racoons ofzoiets??? Met een héél lelijk mormel dat de vijand was??? Ik kan op nix anders komen...
|
|
Sep-22-2001 00:10
|
|
|
 |
 |
Boss
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Tilburg, Holland
|
|
|
Sep-22-2001 12:36
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Little Theseus
Addicted Myth

Registered: Jun 2001
Location: Amsterdam
|
|
|
Hee Jukx! IDD dat wat jij en de anderen beschreven is het, we worden steeds warmer... Hoe heette het nou joh! Was echt vet gaaf altijd. Argh nu wil ik het echt weten!
En ik weet er ook weer 1, een beetje tijdperk David de Kabouter: SUPERTED!
Een of andere teddybeer met superpowers, geweldig was dat.
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
nee man, das Michaelangelo, die oranje, die zat altijd pizza te vreten
Leonardo was die blauwe met die zwaard, die was de leider ofzo
Donatello was de paarse met een stokkie, die was technisch
Raphael was die rooie met die mesjes, hij was de grappenmaker
Michaelangelo was die oranje met die nunchaku's, hij was de vreetzak en dumbass |
Hehe, toch typisch dat jij de dumbass wil zijn.., laat mij maar lekker de techneut uithangen, ze hielden toch wel allemaal van pizza.
COWABUNGA!!!
___________________
www.balticbastian.com/
|
|
Sep-22-2001 14:06
|
|
|
 |
 |
Jesse
Gaming TrancEaddict

Registered: May 2001
Location: Breda, Netherlands
|
|
|
Sep-22-2001 14:54
|
|
|
 |
 |
Boss
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: Tilburg, Holland
|
|
|
| quote: | Originally posted by Jesse
M.A.S.K was toch wel het wreedst hoor!!
Met die vliegende auto...
en Ghostbusters, later X-men & Spider-man op RTL 4 
Enne, wie weet hoe deze ook alweer heet:
speelt in de middeleeuwen, groep beertjes, allemaal verschillende felle kleuren, middeleeuwse kleding aan, wonen in een boom. Ze hebbben ook altijd mot met een soort graaf. Die heeft altijd een maliënkolder aan en een soort duivels, met een stom klein duiveltje erbij wat altijd alles verneukte
was ook van Disney, die was ook grappig 
Ik ben trouwens al die themes aan het downloadne op AG
ah...the memories |
aaaaah, die met die beertjes ja, die was prachtig !
die herinneringen ja....
altijd op zondag morgen naar die slechte programmas op nederland 3 kijken, van de vpro enzo 
en op een mooie zonnige dag kregen we kabel.... na 2 maanden kreeg je dan opeens door dat er op rtl4 op zondagmorgen ook iets werd uitgezonden....echte tekenfilms...
was wel ff 'n verbetering ten opzichte van nl 3 
___________________
-[ Ice-Cold Drinks On A Hot Night In Miami ]-
|
|
Sep-22-2001 15:39
|
|
|
 |
 |
|  |
All times are GMT. The time now is 04:37.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|