Originally posted by Sniper
אלק נטחן... הלוואי עלי היציאות של אילן
אז יכול להיות שהוא סתם לא רואה טלוויזיה?
___________________
טראנס ישראל
טייסטו ישראל - האתר הרשמי של טייסטו בישראל
Jul-31-2004 10:19
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
אילן יא מוזנח, חוץ מלשבת ולהתפקע מצחוק.. ולהעתיק הודעות שלך
(אם המון קרדיט)
לפורום קפואירה שאני חבר בו.. אני לא מבין מה לעזאזל אתה רוצה ממני
כאילו.. מספר טלפון ?
___________________
Never again.
Jul-31-2004 10:22
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by DjChook
אני לא מבין מה לעזאזל אתה רוצה ממני
כאילו.. מספר טלפון ?
פשוט לא ידעתי איך לבקש...
אני כזה נבוך...
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-31-2004 12:38
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
רועי
לא נעים לי לשאל
אבל מאחר ולא עברתי איתך חוויות טראנסקסואליות כמו ידידי היקרים אריק וחן אינני יודע מה פירוש המילה ענבנב
אם תוכל להסביר אני יודה לך מאוד
בתודה מראש
אילן
יש איזה פרסומת שיש חבורה של ילדים שעושה תחרות ריצה
ויש איזה אחד שהוא יענו הזה שמנצח את כולם והוא כזה גבוה והכל
ואז פתאום בא איזה ילד קטן ומכוער עם משקפיים עם אשכול ענבים ביד ועושה לו
"אני ענבנב אותך"
ואז איזה ילדה מכוערת בצד עושה
"וואו"
ואז הם רצים והגמד המכוער מפסיד והוא לא מבין למה הוא הפסיד... כי הרי הוא נבנב...
אז הזה הגבוה שניצח עושה לו
"אני נבנבתי יותר"
___________________
.
Jul-31-2004 12:48
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יש איזה פרסומת שיש חבורה של ילדים שעושה תחרות ריצה
ויש איזה אחד שהוא יענו הזה שמנצח את כולם והוא כזה גבוה והכל
ואז פתאום בא איזה ילד קטן ומכוער עם משקפיים עם אשכול ענבים ביד ועושה לו
"אני ענבנב אותך"
ואז איזה ילדה מכוערת בצד עושה
"וואו"
ואז הם רצים והגמד המכוער מפסיד והוא לא מבין למה הוא הפסיד... כי הרי הוא נבנב...
אז הזה הגבוה שניצח עושה לו
"אני נבנבתי יותר"
ממממ מוזר
הפרסומאים של היום...
מה בעצם מפרסמים פה?
פרסומת לערסים?
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Jul-31-2004 13:18
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
ממממ מוזר
הפרסומאים של היום...
מה בעצם מפרסמים פה?
פרסומת לערסים?
לא... הם מנסים להראות לך שאם תאכל ענבים... או בשם המקצועי של זה... אם תנבנב... אז אפילו אם אתה ילד קטן מכוער וחנון שאין לו סיכוי בתחרות ריצה.... עדיין תפסיד!
___________________
.
Jul-31-2004 13:27
DjChook
Ancient TranceAddict
Registered: Sep 2000
Location: Ramat Gan, Israel
זה דווקא אחלה פרסומת
ואילן.. הייתי מביא לך
אבל היה פה איזה טרד אחד על זה שאסור