|
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
אני גם הייתי שם ואני לא מסכים איתך...דווקא לא ממש נהנתי בסט שלו
אולי רק הרבע שעה הראשונה היתה בסדר
השאר היה על הפנים לדעתי...ומאז יצא לי לשמוע אותו עוד כמה פעמים ודעתי עליו בתור דיג'יי לא השתנתה:הוא על הפנים!!!
בתחום היצירה הוא גם לא כזה תותח
רוב הטראקים שלו נשמעים די דומה,הוא לא מנסה לעשות דברים חדשים.מה שכן אני נותן לו קרדיט עליו זה שהוא מצליח למצוא ווקאליסטיות מדהימות
בלעדיהן הוא לא היה שווה כלום
כי הצד האינסטרומנטלי שלו די צולע.... |
שמע אחי, כל אחד והדע שלו, אם אתה לא מסכים איתי, סבבה, אני רק אומר לך מה אני הרגשתי אז שהוא ניגן, אתה לא נהנת, בעסה לך, אני דווקא נהנתי מאוד שם...
|