Gefeliciteerd Siesta... en een fijne verjaardag nog
Ha die Gerrit, Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!! Hoop dat je feestje Top is 15 jaar, je wordt al een GROTE knul Nog een jaartje en je kan op voor je brommerrijbewijs, LOL! Dat is voor mij alweer een eeuwigheid geleden (26)! (ouwe lul he`) GR33TINGS, Supreme
Heee gefeliciteerd he!! Hopelijk heb je een goede dag gehad en dat je veel op TA mag komen enjoy some pie Greetz Sandman
___________________ If it ain't Dutch, it ain't much As a final touch, God created the Dutch
JAAAAA GEFELICITEERD SIESTA Ik heb ook wat voor je, eet ze
quote:Originally posted by Supreme Theory Ha die Gerrit, Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!!!!!! Hoop dat je feestje Top is 15 jaar, je wordt al een GROTE knul Nog een jaartje en je kan op voor je brommerrijbewijs, LOL! Dat is voor mij alweer een eeuwigheid geleden (26)! (ouwe lul he`) GR33TINGS, Supreme Ik vind het echt cool dat mensen met zoveel leeftijdsverschil TA zijn , *moest er gewoon ff uit*
___________________ Latest mixes: http://soundcloud.com/rhorjus
quote:Originally posted by TranceFool Ik vind het echt cool dat mensen met zoveel leeftijdsverschil TA zijn , *moest er gewoon ff uit* Mee eens,
___________________ I hate the global warming hoax
Beloofd is beloofd he?
hahah lol, misschien kommik er in ben 1.88 M. maarjah kep geen egt kaartje, volgend jaar ga en moet ik, damn 15 zijn zuigt
Nou, vooruit omdat je jarig bent/was
LOL!! Verzin nu maar is een andere smoes om dit jaar niet naar TE te gaan Siesta!
___________________ www.balticbastian.com/
Hehe LOL... leuk Alpha!
___________________ Greetz from the M-Peror (Map of all Dutch TA members!)
hahahhahaha gaaf, misschien kommik erin , ff op hoogste kwaliteit printen, ik ga hem direct printen, thnx man GreetZ GERRIT!!