|
Ik heb eerlijk gezegt erg genoten van tiesto`s set. Vond het geen standaard of hitjes set, veel IDs zie ik ook. En achter in de tent had je nog aardig wat beweegruimte. (behalve toen t effe ging regenen)
Rest van het feest was ook aardig te doen, de house djs op het feest draaide eigenlijk nog de meeste hitjes.
Luciën en Woods draaide inderdaad top.
En het weer viel nog mee als ik naar vanacht en vandaag kijk.
Kortom, ik vond het een goede afsluiter van mijn vakantie
___________________
__/\_/\__/\___/\_____/\_________________________
|