|
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Tsja inderdaad!
Waar GAAT die reply van die gast nou over? Seriously, of ben ik de enige die het stupid vindt? Of doettie het ECHT alleen om mensen te bokken?
Want
1) echt dat gegeil puur en alleen op Armin wordt ik gek van en is dik overdreven!
2) wacht gewoon de lineup af en kwijl dan
3) en de belangrijkste: Net alsof die fucking gast vanuit Amerika speciaal naar DV the winter edition komt!!! Dat zou natuurlijk kunnen, maar ik geloof het niet!
Ik ga toch ook niet bij IEDER feest dat in de wereld gehouden wordt zeggen OMFG i hope they book Sasha! OMFG I DIE!
Kom op zeg, je kan een DJ goed vinden, maar dat je je puur focust op 1 iemand.... voor hetzelfde geld wordtie morgen overreden door een truck ofzo, en dan? Dan stort de wereld voor die jongen in elkaar omdat hij alleen Armin goed vindt :S :S
Oke, genoeg druk gemaakt voor deze zaterdag.
*EDIT*
http://www.tranceaddict.com/forums/...earchid=1862219
Check nou eens. Die gast reageert inderdaad op ieder feest waar Armin draait: Australie, Londen, Nederland. Dat gaat toch nergens over... |
Die dude zat ook al krampachtig de aandacht te trekken tijdens de laatste ASOT-chat met zijn vraag of Armin op DV-Winter zou draaien. Dus een gevalletje van loser 
Btw na de derde keer vragen, bevestigde Armin wel dattie hier gaat draaien, omgf I die again Armin at D.V. rofl, omgf, wtf I die 

Down-Under was da bomb
|