|
|
|
|
 |
michiel
DJ RUSH

Registered: Sep 2000
|
|
|
1 rush
2 sasha
3 james zabiela
4 benjamin bates
5 tiesto
gevarieerde lijst, maar ja ik vind ze allemaal goed alleen tiesto niet zo heel erg.hij mag er toch in om de dingen die hij gedaan heeft voor edm
tiesto zal wel weer numero 1 worden, maar zo'n top 100 zegt mij toch niet zoveel
ciao
I was five and he was six, we rode on horses made of sticks, he wore black and I wore white, he would always win the fight, bang bang. He shot me down, bang bang, I hit the ground, bang bang, that awful sound, bang bang, my baby shot me down...
Dominik Eulberg - Flora & Fauna
|
|
Aug-13-2004 09:36
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
AirPole
Trance, where are you??

Registered: Jan 2002
|
|
|
Vorig jaar had ik gelijk een top-5 in me hoofd, maar dit jaar is t echt moeilijk om te kiezen.....
1. Armin --> Heb hem 2 keer gezien live dit jaar, en ik vind hem gewoon te gek. Goede platenkeuze, lekker euforisch, en je kan aan hem zien dat hij er echt van geniet. Hij heeft t verdiend.
2. Paul van Dyk --> IMO draait ie niet meer zo vet als voorheen, maar toch heeft deze man nog steeds mijn zegen!
3. Ben Lost --> Heb eens een set van hem gehoord, ik geloof ergens begin dit jaar rond Februari ofzo, en die set was zeer relaxed.
4. Nu-Nrg --> Nog steeds vet!! Misschien n rare keus, maar ik denk dat zij wel de crowd echt kunnen laten moven. Nog lang niet weg te denken uit de scene IMO.
5.DJ Precision/ Holden/ Sasha --> .......
Het blijft moeilijk, en ik vrees echt dat Tiesto voor de 3e maal op nummer 1 zal belanden... Voor de rest ben ik benieuwd wat de results zullen zijn, en ik denk (vind t zelf weinig aan) dat meneer Perry O Neill ook n plaatsje in de top tien zal krijgen vanuit t niets... En ik denk dat er meer progressive dj's op hogere plaatsen zullen gaan eindigen en dat is ook wel tof natuurlijk.. We zullen zien...
En dan een kleine top-5 producers (ook niet onbelangrijk dacht ik )
1. Probspot, overduidelijk...
2. Super8
3. Rio Addicts
4. Above & Beyond
5. Nu-Nrg/ Passiva / Ronski Speed / Factoria
Cheers
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
Last edited by AirPole on Aug-13-2004 at 10:20
|
|
Aug-13-2004 10:13
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 23:10.
Forum Rules: