Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > DJ MAG Top 100 2004 --> post je top 5
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by Bertn
ik wist niet eens dat die kwal ook een dj was??

Kwal? Moet eens 'Jezper Söderlund - Maya Bay' checken.
Jawel hoor, hij draait en niet alleen de Airbase Sessions op ETS-Global, ook feesten; ik weet al lang niet meer welke. Ik heb nog gechat met hem om em vast te leggen voor een eventuele party, maar dat ging niet door.

Old Post Aug-13-2004 17:11  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kaidreas
Lord of the offtopics

Registered: Dec 2003

1.Sasha
2.Markus schulz
3.MIKE
4.Sven vath
5.Armin van helden armand dus

Old Post Aug-13-2004 18:03  Belgium
Click Here to See the Profile for Kaidreas Click here to Send Kaidreas a Private Message Add Kaidreas to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pestario
tranceaddict

Registered: Mar 2004

ik bekijk het in verschillende stijlen op basis van skills. qua platenkeuze zou ik anders allemaal progressive nemen.

1. James Zabiela (als iemand me 1 dj kan noemen die technisch beter is dan zeg het me AUB)
2. Chris Liebing (platenkeuze is minder, draait veel eigen producties. techniek daarentegen is dan weer subliem)
3. Sasha + Digweed (platenkeuze subliem en hij heeft de skills)
4. Miguel (draait in atmoz en outline, ge krijgt er me ni binnen en wat hij daar draait trekt ook op geen hol maar hij is ook met andere muziek bezig (ken hem persoonlijk) en ik heb veel demo's van hem met ibiza muziek (naked music-achtige chill house) en wat ie daar laat horen is subliem)
5. T-Quest: (Belgische technoGod die altijd bescheiden blijft maar wel altijd iedereen aan het dansen brengt met zijn mixen en zijn platenkeuze.)

greetz

The MFA - Motherload
Masket & Mullet - Forgive
KVK - Reality theory dub
Girl Nobody - Why I am alone (Wrecked Angle remix)
Erykah & Ewan Kaye - On & on (Ewan Kayes both mixes!!!)

keep progressing

Old Post Aug-13-2004 18:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Pestario Click here to Send Pestario a Private Message Visit Pestario's homepage! Add Pestario to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

Registered: Jan 2004

quote:
Originally posted by Belgian Bonzai
Kwal? Moet eens 'Jezper Söderlund - Maya Bay' checken.
Jawel hoor, hij draait en niet alleen de Airbase Sessions op ETS-Global, ook feesten; ik weet al lang niet meer welke. Ik heb nog gechat met hem om em vast te leggen voor een eventuele party, maar dat ging niet door.

Het feit dat hij een kwal is, ligt aan zijn persoonlijkheid, niet aan zijn muziek.

Die man is headadmin van het trance.nu forum, en heeft een geweldige air gekregen sinds hij aan de bak komt met zijn producing. Hij is totààl anti-MIKE... hij kan echt geen goed woord over MIKE zijn producties zeggen, breekt ze af tot op het bot in elke MIKE-post die hij op het forum tegenkomt. "mike can't produce shit, blabla".

Tot op het belachelijke af gaat dat. als hij een plaat van mike reviewt in de review-sectie van trance.nu haalt die review nauwelijks de helft van de punten... tis echt belachelijk en helemaal niet professioneel.

dààrom vind ik die jezper ne dikke vette lul

Old Post Aug-14-2004 08:15  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Meltoz
Ferry Corsten Addict

Registered: Nov 2003

M'n lijstje der ok is bij zetten se:

01. Perry O'Neil
02. Ferry Corsten
03. Markus Schulz
04. Armin van Buuren
05. M.I.K.E.

Voila, een mix van Trance & Progressive of zeg'k beter Mcprog

Old Post Aug-14-2004 12:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Meltoz Click here to Send Meltoz a Private Message Add Meltoz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

quote:
Originally posted by Bertn
Het feit dat hij een kwal is, ligt aan zijn persoonlijkheid, niet aan zijn muziek.

Die man is headadmin van het trance.nu forum, en heeft een geweldige air gekregen sinds hij aan de bak komt met zijn producing. Hij is totààl anti-MIKE... hij kan echt geen goed woord over MIKE zijn producties zeggen, breekt ze af tot op het bot in elke MIKE-post die hij op het forum tegenkomt. "mike can't produce shit, blabla".

Tot op het belachelijke af gaat dat. als hij een plaat van mike reviewt in de review-sectie van trance.nu haalt die review nauwelijks de helft van de punten... tis echt belachelijk en helemaal niet professioneel.

dààrom vind ik die jezper ne dikke vette lul

de laatste tijd gaat het beter, hoor... ten aanzien van Mike iig.

hij vond Electric Eclipse zelfs een goed album!

Old Post Aug-14-2004 16:25  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

quote:
Originally posted by TOR
de laatste tijd gaat het beter, hoor... ten aanzien van Mike iig.

hij vond Electric Eclipse zelfs een goed album!

jezper zelf is ook betere muziek aan het maken...

Old Post Aug-14-2004 18:13  Belgium
Click Here to See the Profile for Bertn Click here to Send Bertn a Private Message Visit Bertn's homepage! Add Bertn to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
TOR
Traveller

Registered: Aug 2001

^ lol, en dat vind ik nu zelf niet..

zijn laatste goeie plaat was Vagabond zeker? Maya Bay, Ocean Realm en zo.. kunnen me echt niet bekoren.

Old Post Aug-14-2004 18:27  Europe
Click Here to See the Profile for TOR Click here to Send TOR a Private Message Add TOR to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Bertn
aka B!rD

quote:
Originally posted by TOR

zijn laatste goeie plaat was Vagabond zeker? Maya Bay, Ocean Realm en zo.. kunnen me echt niet bekoren.

ocean realm heb ik ooit 1 keer gehoord in asot, en ik was er meteen wild van!!! Comment van jezper zelf: "ik heb alle sounds zelf gemaakt met de maelstrom en de subtractor, in al mn vorige platen gebruikte ik samples..."

Old Post Aug-14-2004 18:46  Belgium
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002

quote:
Originally posted by TOR

Ola, Maya Bay vind ik geflipt hoor, die melodie die zo in timbre verandert, die bassline die een leven op zich leidt in de melodie, vind ik zijn beste productie tot nog toe.
*luistert nu naar Inner Motion - (How Did You) Wait 4 Me (The Scarab Remix), tja goed, maar niet fantastisch. Zijn remix van Safri Duo is aan de zware kant, hé*
Hij gaat trouwens een paar maandjes uitscheien met producen, efkes een beetje beu. Zeer groot talent, hoor, we gaan nog een en ander meemaken met die kerel.

edit: Ah ja, en Pandemonium wil ik wel es op een fuif horen zulle!

Last edited by Belgian Bonzai on Aug-14-2004 at 20:47

Old Post Aug-14-2004 20:38  Europe
Click Here to See the Profile for Belgian Bonzai Click here to Send Belgian Bonzai a Private Message Add Belgian Bonzai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
BelgianGuru
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2003

1. PVD
2. Armin
3. Marco V
4. Voorlopig nog Fleming, maar kan veranderen na AiB
5. BT

Old Post Aug-15-2004 11:22  Belgium
Click Here to See the Profile for BelgianGuru Click here to Send BelgianGuru a Private Message Visit BelgianGuru's homepage! Add BelgianGuru to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
CygnusX
Ex-moderator

Registered: Apr 2002

1.Ferry Corsten
2.MIKE
3.Gareth Emery
4.Armin
5.Tiesto

Last edited by CygnusX on Aug-16-2004 at 11:23

Old Post Aug-15-2004 11:56 
Click Here to See the Profile for CygnusX Click here to Send CygnusX a Private Message Add CygnusX to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium > DJ MAG Top 100 2004 --> post je top 5
Post New Thread    Post A Reply

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackIs this any 'real' song? [2008] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAyla - Brainchild [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:25.

Forum Rules: