|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Pestario
tranceaddict
Registered: Mar 2004
|
|
|
ik bekijk het in verschillende stijlen op basis van skills. qua platenkeuze zou ik anders allemaal progressive nemen.
1. James Zabiela (als iemand me 1 dj kan noemen die technisch beter is dan zeg het me AUB)
2. Chris Liebing (platenkeuze is minder, draait veel eigen producties. techniek daarentegen is dan weer subliem)
3. Sasha + Digweed (platenkeuze subliem en hij heeft de skills)
4. Miguel (draait in atmoz en outline, ge krijgt er me ni binnen en wat hij daar draait trekt ook op geen hol maar hij is ook met andere muziek bezig (ken hem persoonlijk) en ik heb veel demo's van hem met ibiza muziek (naked music-achtige chill house) en wat ie daar laat horen is subliem)
5. T-Quest: (Belgische technoGod die altijd bescheiden blijft maar wel altijd iedereen aan het dansen brengt met zijn mixen en zijn platenkeuze.)
greetz
KVK - Reality theory dub
Girl Nobody - Why I am alone (Wrecked Angle remix)
Erykah & Ewan Kaye - On & on (Ewan Kayes both mixes!!!)
keep progressing
|
|
Aug-13-2004 18:15
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Belgian Bonzai
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
|
|
|
| quote: | Originally posted by TOR
^ lol, en dat vind ik nu zelf niet..
zijn laatste goeie plaat was Vagabond zeker? Maya Bay, Ocean Realm en zo.. kunnen me echt niet bekoren. |
Ola, Maya Bay vind ik geflipt hoor, die melodie die zo in timbre verandert, die bassline die een leven op zich leidt in de melodie, vind ik zijn beste productie tot nog toe.
*luistert nu naar Inner Motion - (How Did You) Wait 4 Me (The Scarab Remix), tja goed, maar niet fantastisch. Zijn remix van Safri Duo is aan de zware kant, hé*
Hij gaat trouwens een paar maandjes uitscheien met producen, efkes een beetje beu. Zeer groot talent, hoor, we gaan nog een en ander meemaken met die kerel.
edit: Ah ja, en Pandemonium wil ik wel es op een fuif horen zulle!
Last edited by Belgian Bonzai on Aug-14-2004 at 20:47
|
|
Aug-14-2004 20:38
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:25.
Forum Rules: