TIESTO
FERRY CORSTEN
יוהן חילין
דאמונד
מאורו פיקוטו-קצת טכנו לא הורג אף אחד
Aug-22-2004 09:25
Star
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location:
quote:
Originally posted by sabi10
זה באמת אחד הדברים שהכי מעצבנים אותי.
אנשים שבחיים לא שמעו טראנס ולא שמעו טיאסטו אומרים שהוא הכי טוב והכי ככה וככה..וזו גם אחת הסיבות שהוא זוכה במקום ראשון.
הכל מתחיל מזה שסוני היא הספונסרית שלו. אין מה לעשות, כאשר לספונסר שלך יש מיליונים אז גם דיג'י שמיל שגר על הירח ואף אחד לא שמע סט ממנו יזכה במקום הראשון.
נכון טיאסטו טוב, ואני לא מזלזל בו לשניה אבל, יש הרבה, הרבה יותר טובים ממנו וגם מארמין.
ואישית אני אוהב הרבה יותר את טראנס מסביב לעולם עם אבוב אנ בייונד.
מה גם ששם אין את הפירסומות המעצבנות.
אתה רק מצדיק את מה שרשמתי לפני חודש פה קצת פחות
שאם ארמין או כל אחד אחר יעבוד קשה כדי לפרוץ החוצה לתוודעה של כלל הציבור אז גם הם יבחרו טיאסטו מוכר לכולם וגם לאנשים שלא מבינים במוסיקה
ואז אוטומטי הם בוחרים טיאסטו
והיה פה אחד שרשמם שטיאסטו מחרבן עלינו וכל מיני לכלוכים כאלו
אז בלי להגרר למריבה שלכם אבל אולי תנסה לסגנן את זה יותר טוב כי זה נראה ממש מצחיק שאתה רושם כאלו דברים
איך בדיוק הוא מחרבן עלינו ?
ו...
אה SABI
גם אני אוהב את התוכנית של אבוב אנד ביונד
במיוחד שאני מקבל דשים חחחח
Aug-22-2004 09:29
FederalBI
Pussy Addict
Registered: Dec 2003
Location: ILTA
quote:
Originally posted by KosmiK-G8
פדרל בי
ציפיתי להודעה שתהיה קטילה
ולא לתשובה אמיתית ממך
ואני יחזור שוב
אני רוצה שתספר לכל חברי הפורום איזה סט טוב של טיאסטו מהשנה שמעת
יאללה תשכיל אותנו
אני רוצה סט טוב של טיאסטו מהשנה
ואם אתה צריך לחפש או לא יודע איזה סט טוב שלו השנה ובחרת בו רק כי אתה אוהב אותו אז עדיף שתשמור את דיעותיך לעצמך ולא תצביע בכלל
ואליאור
יפה לך כל משרשמת
שאני יגיב?
יאללה
אתה יודע שהתגובה שלי תהיה עניינית
אז ככה
יש אנשים שאוהבים את הטראקים שלו?
מצוין
אני לא מבין מה הקטע בליצור דיסק ובמשך שנה לחרוש עליו בהשמעות בסט ואם ארמין יעשה אותו דבר גם אותו אני יגנה וישמיץ
חודשים על גבי חודשים הוא טוחן תמוח עם אותו פלייליסט ואם זה נראה לך סבבה שהוא עושה את זה ואתה עדיין תבחר בו למרות זאתאז תהיה בריא הקול שלך מכור
ואני שם כסף ששנה הבאה אתה בוחר טיאסטו גם אם הוא יקח שנה חופש
מישהו שמע פעם אנרליזים בסט של טיאסטו??
פעם אני מתכוון במהלך השנה האחרונה.. הוא לא ממש עושה את זה אהה?
מעט מאוד....
אהה ואליאור עוד מילה לגבי ה"מחנה טיאסטו" ו"מחנה ארמין" אני כולה רצה מוזיקה טובה זה הכל
תאמין לי את 76 של ארמין לא אהבתי יותר מדי
אבל אי אפשר להתווכח עם א סטייט אוף טראנס
כל תוכנית של א סטייט אוף טראנס אם זה השעה של הטראקים החדשים ואם זה השעה של נון סטופ אין דה מיקס פשט אוכלת כמעט כל דבר שטיאסטו עשה השנה
נ.ב. בך אני מפקפק פחות אבל בכל זאת
שמעת באמת סט של טיאסטו השנה?
ועוד משהו
רק שיהיה ברור
לא באמת הצלחתי להחליט מי ראוי יותר מבחינתי למקום ראשון ארמין או מרקוס עד עכשיו אני אוכל את עצמי את מי אני אוהב יותר....
סתם תוספת לא קשורה לנושא...
ועוד משהו
גבריאל ודרזדן
פאקין שכחתי אותם
טעות ענקית שלי...
היו משתלבים מקום שלישי או רביעי אצלי
חבל...
הסט מיום ההולדת של טרנספר היה משהו מפנק ביותר
חבל שמבחינת יצירה הם טיפה הנמיכו פרופיל השנה
בכל מקרה נחכה לאלבום הבכורה שלהם ממש בקרוב
בונא יא טמבל מה הסרט שלך מה אתה רוצה ממני ?!
אני לא שואל אותך לפי דעתי הוא דיג'יא מספר אחת בעולם
כמו איזה ילד מויצו כל שנייה אומר את המילה "סט". אהבתי את הדיסק שלו וזהו אני רוצה להצביע לו
___________________
Aug-22-2004 09:45
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by FederalBI
בונא יא טמבל מה הסרט שלך מה אתה רוצה ממני ?!
אני לא שואל אותך לפי דעתי הוא דיג'יא מספר אחת בעולם
כמו איזה ילד מויצו כל שנייה אומר את המילה "סט". אהבתי את הדיסק שלו וזהו אני רוצה להצביע לו
תכלס בלי שום קשר לכל הוויכוח ומי טוב ומי לא טוב - עם התגובות כאלה אתה עושה מעצמך טיפש ובן אדם שלא יודע לנהל דיון נורמאלי... אולי במקום
???להגיד ישר "אתה טמבל" תשמור על הפה לרגע ותגיב בצורה יותר מתאימה
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Aug-22-2004 11:53
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
quote:
Originally posted by taltul
תכלס בלי שום קשר לכל הוויכוח ומי טוב ומי לא טוב - עם התגובות כאלה אתה עושה מעצמך טיפש ובן אדם שלא יודע לנהל דיון נורמאלי... אולי במקום
???להגיד ישר "אתה טמבל" תשמור על הפה לרגע ותגיב בצורה יותר מתאימה
word.
quote:
Originally posted by FederalBI
אהבתי את הדיסק שלו וזהו אני רוצה להצביע לו
טוב אולי בגלל שלא משנה כמה פעמים יגידו את זה..זה יכנס מצד אחד ויצא מהצד השני...
FFS!!!
מתי אנשים יבינו שהבחירה פה הוא לפי לפי הפקה..
אלא לפי תיקלוט..
DJ = תקליטן
אחד שממקסס
ואין קשר לקטעים שהוא יוצר.
וואלה בא לי להצביע ל-
solid globe
שהם מקום ראשון..
אבל הם לא תקליטנים... הם יוצרים.. אי לכך ובהתאם לזאת
אני לא אצביע בשבילהם.
___________________
Aug-22-2004 12:16
taltul
Schmoovinator
Registered: Jan 2004
Location: :noitacoL
quote:
Originally posted by Rising
טוב אולי בגלל שלא משנה כמה פעמים יגידו את זה..זה יכנס מצד אחד ויצא מהצד השני...
FFS!!!
מתי אנשים יבינו שהבחירה פה הוא לפי לפי הפקה..
אלא לפי תיקלוט..
DJ = תקליטן
אחד שממקסס
ואין קשר לקטעים שהוא יוצר.
וואלה בא לי להצביע ל-
solid globe
שהם מקום ראשון..
אבל הם לא תקליטנים... הם יוצרים.. אי לכך ובהתאם לזאת
אני לא אצביע בשבילהם.
WORD!
בואנה כמה זמן עבר מאז שהסכמנו במשהו...
מחזק את דבריך - גם לי ממש בא להצביע עבור וינסט דה מור או לימה אנד מור שהם פשוט יוצרים מעולים!!! אבל ההצבעה היא לדי ג'ים על סמך אך ורק התיקלוט שלהם במשך השנה...
שהינה מיותרת "i" נ''ב: נראה לי ישך
"LOVE POISONED"-ב...
___________________
In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
Aug-22-2004 13:00
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
quote:
Originally posted by taltul
WORD!
בואנה כמה זמן עבר מאז שהסכמנו במשהו...
מחזק את דבריך - גם לי ממש בא להצביע עבור וינסט דה מור או לימה אנד מור שהם פשוט יוצרים מעולים!!! אבל ההצבעה היא לדי ג'ים על סמך אך ורק התיקלוט שלהם במשך השנה...
שהינה מיותרת "i" נ''ב: נראה לי ישך
"LOVE POISONED"-ב...
חח חופשי..
ותודה על התיקון..
וזאת ההצבעה שלי
1. Armin van Buuren
2. John 00 Flaming
3. Habersham
4. Markuz Schulz
5. Pat Fosheen
___________________
Aug-22-2004 13:09
Origin
Supreme tranceaddict
Registered: Jun 2002
Location: haifa
ME VOTE :
1. Armin Van Buuren
2. Above & Beyond
3. Filo & Peri
4. Ferry Corsten
5. Dj Black Dragon
___________________
Aug-22-2004 14:34
DJ Alex E.
ILTA's Minister of Sound
Registered: Sep 2003
Location: ILTA- Haifa
אחחח כמה שאני מסכים עם כל מילה שנאמרה פה נגד טייסטו
ובאמת מגיע קודם כל לארמין לזכות
ובהחלט גם כבוד למרקוס ולג'ונו וחבורתו
הייתי מפרט קצת יותר ונכנס לויכוח הזה אבל אני אחרי יום עבודה ואין לי כוח לזה...
קיצר ההצבעה שלי היא
Armin Van Buuren
John Digweed
Markus Schulz
Above & Beyond
Marco V
___________________
^*^Techno is for your mind, House is for your soul, and Carl Cox is a god^*^
Aug-22-2004 16:22
Glenn-Holmes
Music Is My Passion
Registered: Nov 2002
Location: Ramle, Israel
quote:
Originally posted by taltul
WORD!
בואנה כמה זמן עבר מאז שהסכמנו במשהו...
מחזק את דבריך - גם לי ממש בא להצביע עבור וינסט דה מור או לימה אנד מור שהם פשוט יוצרים מעולים!!! אבל ההצבעה היא לדי ג'ים על סמך אך ורק התיקלוט שלהם במשך השנה...
שהינה מיותרת "i" נ''ב: נראה לי ישך
"LOVE POISONED"-ב...
קודם כל אורן הוא אחד מהאנשים פה שאני מסכים איתם בהרבה דברים
גם איתך טלטול
ועם עוד לא מעט אנשים פה
פדרל בי לעומת זאת הוא דוגמא לבן אדם שברגע שהמוח שלו לא מצליח לקלוט משהו הוא ישר מתגונן ע"י השמעת מילים שמקומן לא בפורום הזה
אני לא יסביר את משטלטול ואורן בוודאי הסבירו הרבה יותר טוב ממה שאני יוכל אי פעם להסביר אחרי 14 שעות עבודה
נ.ב.
מיכאל תבוא כל יום ראשון
___________________
What makes a good tune is having a source of passion to its creation
Aug-22-2004 19:43
m0sh
Ibiza 05'
Registered: Jan 2001
Location: Israel,kfar shmaryahu פשע
אני יצביע אחרי איביזה
:P
חבל שאני לא ישמע את פול ואן דייק
/:
___________________
James Holden / Katana / Gabriel & Dresden / Sander Kleinenberg / Lemon 8 / Don Diablo / Infusion / Luke Chable / Nathan Fake / Michael Burns / Eric Prydz / Steve Angello / Tomcraft
James Holden is my only GOD!
Aug-22-2004 19:57
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
איזה מצחיקים אתם יה אללה! כל ת'רד פותחים ויכוח על טיאסטו!
חלאסססססססססססס
מה נסגר איתכם?
תמיד אתם חוזרים לנקודת ההתחלה!
ראסמי זה לא לעניין...
העיקר אח"כ אתם קוטלים את טלטול על זה שפתח ת'רד על אהבה...
כל אחד והבחירה שלו...תנו כבוד אחד לשני... באמת...