Men vaffan, om du sett fram emot det så mkt, så dra dit! Själv kurerar jag en förkylning, så jag kan inte
Sep-30-2004 17:14
CJ InterCity
Peter South
Registered: Jan 2004
som sagt är mina polare hiphop älskare, och jag har ingen lust att gå själv. därför hoppades jag att åtminstone någon härifrån skulle nappa.
jag tänkte att det var dags för mig att ordna en liten överraskning för oss SWETOR, så jag har sagt till Chris Agnelli att jag kommer med ett SWETA gäng. han skulle överraska oss med att släppa in oss i "vip området" ifall vi inte är för många ja, nu är vi garanterat inte för många aja, kanske jag drar ändå...
Originally posted by CJ InterCity
som sagt är mina polare hiphop älskare, och jag har ingen lust att gå själv. därför hoppades jag att åtminstone någon härifrån skulle nappa.
jag tänkte att det var dags för mig att ordna en liten överraskning för oss SWETOR, så jag har sagt till Chris Agnelli att jag kommer med ett SWETA gäng. han skulle överraska oss med att släppa in oss i "vip området" ifall vi inte är för många ja, nu är vi garanterat inte för många aja, kanske jag drar ändå...
Du skulle nog sagt det direkt, så hade säkert fler nappat
Sep-30-2004 17:31
CJ InterCity
Peter South
kanske några NOLLÄNTOR skulle kommit också tror du?
aja, ska försöka igen när Above & Beyond kommer. men det blir såklart inte hälften så grymt som Agnelli & Nelson
Originally posted by Funfrock
var tydligen rätt lite folk där, köpenhamnarna verkar helt ha tappat lusten för melodic trance. så får se hur länge det håller
Känns inte som att de gör tillräckligt med reklam heller...
Oct-02-2004 10:00
CJ InterCity
Peter South
quote:
Originally posted by reveal
Känns inte som att de gör tillräckligt med reklam heller...
dom kanske räknade med trance-forumen att göra det