Ik ga trouwens wel naar Earth.
Even alle bekenden gedag zeggen.
Vertrek dan na 2 uurtjes (01:00 uur ongeveer) richting Mazzo.
Half 2 binnen, net op tijd voor de 3 uurs set van Holden.
Doe ze maar de groeten jerry want op beide feestjes ben ik niet aanwezig
Sep-08-2004 14:22
Matthijs
On fire!
Registered: Jun 2001
Location: Maassluis, The Netherlands
quote:
Originally posted by Ferry 0
Ik wil zelf ook graag naar Holden toe maar ik ben ook 19, en heb vaker gehoord dat ze bij de Mazzo vervelend doen als het gaat om leeftijd. Hebben mensen hier ervaringen met het deurbeleid van de Mazzo?
Ik ben er ook een keer bij één van de vorige sets van James Holden geweest, was toen 21 en dat gaf ook totaal geen problemen. Gewoon gaan dus zou ik zeggen!
Sep-08-2004 18:05
Partyhardy!
Prog Addict!
Registered: May 2001
Location: Amsterdam, Netherlands
Wij gaan ook naar Earth tonight! vet zin in! was het maar vast avond! Helemaal los!
___________________
Sasha!
Sep-10-2004 07:41
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Wij gaan ook naar Earth tonight! vet zin in! was het maar vast avond! Helemaal los!
Ik had begrepen dat jij hoe dan ook naar Holden in de Mazzo wilde?
Sep-10-2004 15:04
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
vage vogel!
Ik zou wel kunnen kiezen zeg! Holden!!!!
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Sep-10-2004 15:10
emre
S&D / 16BL
Registered: Oct 2003
Location: Groovecollection.nl
Onno ... asswipe Laatste keer 'oude Mazzo' of Earth waar je nog 1243213434 keer heen kan --> lijkt mij een duidelijke zaak maar ja je blijft een beetje Belgisch he?!
Wordt dus een kleine NLTA-vertegenwoordiging in de Mazzo .....
Sep-10-2004 15:33
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
kuif + bril ben ik, roep maar!
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Sep-10-2004 16:02
GrooveCollect.
Supreme tranceaddict
Registered: Jul 2004
Location: Zuid-Holland
Zoals al eerder ergens vertelt, loop ik dus ff op allebei de feesten rond.
Registered: Mar 2002
Location: Rotterdam (Posse), Holland
quote:
Originally posted by emre
Onno ... asswipe Laatste keer 'oude Mazzo' of Earth waar je nog 1243213434 keer heen kan --> lijkt mij een duidelijke zaak maar ja je blijft een beetje Belgisch he?!
Wordt dus een kleine NLTA-vertegenwoordiging in de Mazzo .....
Pino, als je goed had gelezen, zag je dat ie zelf niet kon bepalen waar hij heen ging
En de oude Mazzo kan mij in ieder geval gestolen worden. Van groovecoll. kan ik me het voorstellen ivm sentimentele waarde enz enz, maar anders blijft het voor mij gewoon een middelmatige tent.
quote:
Originally posted by sndh
vage vogel!
Ik zou wel kunnen kiezen zeg! Holden!!!!
Ja, nu weer ff wat anders. We blijven niet bezig
___________________
Sep-10-2004 18:30
sndh
'dispels & contradicts'
Registered: May 2003
Location: Amsterdam
tsja ik was de vorige keren niet in staat te komen, ik heb het nog niet meegemaakt never mind! Have fun everyone tonight!
___________________
Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis
Sep-10-2004 19:26
Three 'O Three
Lekker raggen
Registered: Mar 2002
Location: Rotterdam (Posse), Holland
Omdat we Lemon8 waarschijnlijk niet gaan redden vanavond, kan het toch nog Holden worden vanavond