|
| quote: | אני עושה בזיקים
טירונות שטות,
אין יותר מדי מה לספר.. |
גם אני עשיתי שמה... איזו פלוגה אתה?
| quote: | | אני לא מאמין שנותנים לאנשים לצאת לאפטר בשביל לעשות בידינג |
וואללה אתם מפנקים אותכם שמה - לנו לא נתנו לצאת ומלא אנשים פיספסו את המקצה 1 כמוני שזה ממש אבל ממש לא נעים... קיצר דפקו אותנו...
| quote: | | למי יש זין לשפצר כומתה כשעוד 3 שבועות הכל נגמר... |
זה עוד פעם מוכיח שאתה עתודאי...
וירון:
...'עד מתי? >>> ספטמבר 11

___________________

In today's depressed music industry, the beautiful and intelligent tracks
get left out, replaced by candy coated bullshit
|