Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Most Popular NORDIC DJ 2004
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

e ju bara att ta beyer som ett levande exempel, han är ju en legend inom technovärlden, no doubt about it

batteries not included.

- dave

Old Post Sep-16-2004 03:10  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
biznology
Supreme tranceaddict

Registered: Dec 2000
most promising out of Scand... Ozgur

Beyer has the respect even if i dont appreciate|

Old Post Sep-16-2004 07:42  United States
Click Here to See the Profile for biznology Click here to Send biznology a Private Message Add biznology to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjDanniKay
Senior tranceaddict

Registered: Aug 2004

Och inte bara beyer...vi har Hertz (Pierre J) som kommer springandes nu i full fart...han kommer att förhoppningsvis bli ännu större än vad han redan är inom techno scenen, han skall lira på Dance Valley nu i vinter såå.!Kommer o bli fett..!!

Är inte många Techno jockeys som har vunnit DJ SM och kommit 5a i VM!!

www.uniteduppsala.nu
www.trapdoor.nu

Old Post Sep-16-2004 12:42  Sweden
Click Here to See the Profile for DjDanniKay Click here to Send DjDanniKay a Private Message Add DjDanniKay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Okej, den där listan är bra knepig. Fick precis ett mejl från megamind.dk som sa att jag är med på listan. Varför nu plötsligt? JAg var inte med på den igår. Dessutom har jag redan röstat så nu kan jag inte rösta på mig själv

...från denna IP adressen iaf....

Hursomhelst, den listan är hur knepig som helst...

http://www.di.fm

Old Post Sep-17-2004 07:18 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Okej, den där listan är bra knepig. Fick precis ett mejl från megamind.dk som sa att jag är med på listan. Varför nu plötsligt? JAg var inte med på den igår. Dessutom har jag redan röstat så nu kan jag inte rösta på mig själv

Jag tror det är av ren lathet som dom har gjort det där systemet, menar då slipper dom sitta å skriva upp alla namn som dom får in per mail och sedan räkna dom.
Visst finns de program eller php krux så man slipper de och så gör säkert DJ Mag men jag tror inte dessa grabs har dom kunskaperna att fixa nåt sånt...

Old Post Sep-17-2004 08:03  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjDanniKay
Senior tranceaddict

quote:

Haha...LOL! Inte får man rösta på sig själv int..!:P

www.uniteduppsala.nu
www.trapdoor.nu

Old Post Sep-18-2004 07:39  Sweden
Click Here to See the Profile for DjDanniKay Click here to Send DjDanniKay a Private Message Add DjDanniKay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by DjDanniKay
Haha...LOL! Inte får man rösta på sig själv int..!:P

Vissa saker här i livet får man helt enkelt ta i egna händer

http://www.di.fm

Old Post Sep-18-2004 10:01 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjDanniKay
Senior tranceaddict

quote:
Vissa saker här i livet får man helt enkelt ta i egna händer

Så sant så sant..!

www.uniteduppsala.nu
www.trapdoor.nu

Old Post Sep-18-2004 11:46  Sweden
verminator
.

Registered: Oct 2000
quote:
Originally posted by DjDanniKay
Och inte bara beyer...vi har Hertz (Pierre J) som kommer springandes nu i full fart...han kommer att förhoppningsvis bli ännu större än vad han redan är inom techno scenen, han skall lira på Dance Valley nu i vinter såå.!Kommer o bli fett..!!

Är inte många Techno jockeys som har vunnit DJ SM och kommit 5a i VM!!

pierre kommer nok ikke til å spille så veldig mye mer heller da.. han reiser ikke så mye rundt om kring lenger..

tror det også blir et livepa på dance valley og ikke et dj-set, mulig jeg tar feil dog, kan spørre han..

uansett,så var jo hertz blant de beste i verden på mixing før en gang i tiden.. han var vel topp3 i europamesterskap i mixing en gang på 1990-tallet

Old Post Sep-19-2004 07:48 
Click Here to See the Profile for verminator Click here to Send verminator a Private Message Add verminator to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjDanniKay
Senior tranceaddict

Mjo.så sant såå sant...men han har även sagt att han kommer att sattsa på hertz projektet och han är väldigt sugen på att börja spela igen, dock så har han jue familj så d blir jue lite svårt...men vart ett par spelningar i sommras ju..!!

Mjoo, han sa att d skulle bli Live, blir skoj! Får se om man får ihop pengar o åka ner o titta!

quote:
Originally posted by verminator
pierre kommer nok ikke til å spille så veldig mye mer heller da.. han reiser ikke så mye rundt om kring lenger..

tror det også blir et livepa på dance valley og ikke et dj-set, mulig jeg tar feil dog, kan spørre han..

uansett,så var jo hertz blant de beste i verden på mixing før en gang i tiden.. han var vel topp3 i europamesterskap i mixing en gang på 1990-tallet

www.uniteduppsala.nu
www.trapdoor.nu

Old Post Sep-19-2004 08:12  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Most Popular NORDIC DJ 2004
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown - Feels Like a Happy End [2010] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackZero - "Emit/Collect" (Rennie Pilgrem's Agatha Stomp Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 16:11.

Forum Rules: