quote:Originally posted by djcresto raises hand om met iemand mee te rijden idem geen zin om 4u op de trein te zitten
hmm hier zou ik ook wel willen bij zijn
Natuurlijk wil ik Ozgur wel eens zien, maar 11 december is zo ver weg, wie weet wat er ondertussen gebeurd...
quote:Originally posted by Pumaz Natuurlijk wil ik Ozgur wel eens zien, maar 11 december is zo ver weg, wie weet wat er ondertussen gebeurd... that's the point. nu in uw agenda zetten en zorgen dat er niks tussenkomt
quote:Originally posted by TOR that's the point. nu in uw agenda zetten en zorgen dat er niks tussenkomt Is gebeurd
quote:Originally posted by TOR that's the point. nu in uw agenda zetten en zorgen dat er niks tussenkomt ook geen vrouwelijk schoon
___________________ http://onderlegger.cinebelblogs.be/
als het een goed vrouwke is, dan begrijpt ze wel dat Ozgür Can voor gaat
quote:Originally posted by TOR als het een goed vrouwke is, dan begrijpt ze wel dat Ozgür Can voor gaat Als het een héél goei vrouwke is dan gaat ze gewoon mee!
___________________ www.dj-vega.net
quote:Originally posted by Jasperovitsj Als het een héél goei vrouwke is dan gaat ze gewoon mee! Not all of us are that lucky
als ik ga, dan ga ik met de vlo joenge, ik ben tegen al die auto's gast, das echt voor niks nodig. sorry, kzen in mijne voze vandaag.
___________________ quote:Originally posted by Meat187 Because "American Football" is neither played with a ball nor with your feet. It should be called Handegg.