|
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
|
|
|
| quote: | Originally posted by AlFerox
ik vond het wel ok hoor.. kwam trouwens miss proximus nog tegen
sja, dat het druk was kon je verwachten.. het was immers uitverkocht. ik heb er verder weinig last van gehad. en dat gezeur over volle zalen vind ik maar een beetje onzin. als je even in de rij ging staan, was je in 2 minuten binnen waar je vervolgens genoeg ruimte aantrof.
belgen/fransen die om pillen komen vragen, dat weet je ook als je naar ILT gaat. kan me daar niet druk om maken. dan zeg je toch gewoon 'nee' of je verkoopt ze voor €15 p/st heb je nog een goedkoop avondje ook.
vind ILT altijd wel grappig.. komen hele andere mensen op af dan in NL het geval zou zijn, vind dat wel leuk. bovendien gaan die belgen er altijd helemaal voor. gaat altijd flink los daar, terwijl het in NL vaak maar een suffe aangelenheid is.
hier nog wat coole filmpjes:
http://www.groovetrackers.com/movies/ILT_Steve.avi steve rachmad, vette set!! kippevel!
http://www.groovetrackers.com/movies/ILT_Voigt.avi reinhard voigt.. hehe, vage gast |
Ik zeg ook, ik kan niet oordelen en dat wil ik ook niet doen. Ik geef alleen weer wat ik op andere fora zag. Ik had me d'r vast ook wel vermaakt met een stel gekken zoals bv Miss P. (die 2 uur van tevoren even vraagt: ga je mee? ). Je maakt een feest zelf volgensmij, maar natuurlijk kunnen d'r factoren van invleod zijn.
En dingen die je leest op andere fora: tsja ach, dat zijn altijd de extremen.
Alferox, hou ons hier eens wat vaker op de hoogte btw van leuke technofeestjes 
Zo he, dat filmpje van Rachmad ziet er echt wel dik uit!
Nov-16-2004 20:57
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 13:04.
Forum Rules: