Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [13-11-2004] I Love Techno - Flanders Expo, Gent
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy



Registered: Apr 2002
Location: The Hague

Net bij mijn collega geweest en het was volgens hem helemaal top en zoals elk jaar was het goed geregeld. Alleen bij de Prodigy wasset te druk (half uur van tevoren al), zaal ging dicht en er ontstond hier en daar wat geduw volgens hem. Een hoop mensen waren alleen voor de Prodigy gekomen en gingen dan ook weer pleite na de Prodigy.

Verders volgens hem pluspunten:
- Prijs kaartje 35 pleuro
- Een tent waar je de hele avond bekers water kon halen GRATIS.

Waarom kan het bij onze Zuiderburen wel zulke prijzen en gratis water.


___________________

Down-Under was da bomb

Old Post Nov-16-2004 07:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by MaGiK54
Net bij mijn collega geweest en het was volgens hem helemaal top en zoals elk jaar was het goed geregeld.


LOL!
Wat ik hoorde en reacties las denk ik dat je collega op een heel ander feest was geweest:

- er waren 9000 kaarten teveel ofzo verkocht (iig gerekend op 25000 en ook op berekend, maar er waren er 35000).
- Zalen werden weer DICHTgegooid omdat het te druk was
- 10 pendelbussen die 2 aan 2 reden voor VEEL teveel mensen, zodat je 45 minuten opgekropt stond te wachten, geplet werd in en uit de bus
- wat matpartijtjes & security die niets boeide (wel jointjes af ging pakken)
- VEEL belgen en fransen die je steeds vroegen om pillen
- te druk binnen


Dat was wat ik hoorde... klinkt gezellig :S
Maarja, kan zelf ook niet oordelen.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-16-2004 18:55 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by SnuggLe

- VEEL belgen en fransen die je steeds vroegen om pillen


jij hebt toch universiteit denkniveau?
Vind je het heel vreemd dat er veel belgen om pillen komen schooi-eren, volgens mij was het in Belgie Aja..fransen.....misschien belgen die frans praten ?
Gaat het wel goed met jouw knul ?


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Nov-16-2004 19:38  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by New Wave
jij hebt toch universiteit denkniveau?
Vind je het heel vreemd dat er veel belgen om pillen komen schooi-eren, volgens mij was het in Belgie Aja..fransen.....misschien belgen die frans praten ?
Gaat het wel goed met jouw knul ?


Het is universitair denkniveau, knul.
Nee dat vind ik niet vreemd, want je mist het punt. Het gaat er niet om WIE het komt vragen, het gaat erom DAT men het steeds komt vragen. In NL gebeurt dat bijna nooit. Dat het in Belgie was wist ik ook wel....... knul.


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-16-2004 19:55 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable



Registered: May 2002
Location: stalingrad

ik vond het wel ok hoor.. kwam trouwens miss proximus nog tegen

sja, dat het druk was kon je verwachten.. het was immers uitverkocht. ik heb er verder weinig last van gehad. en dat gezeur over volle zalen vind ik maar een beetje onzin. als je even in de rij ging staan, was je in 2 minuten binnen waar je vervolgens genoeg ruimte aantrof.

belgen/fransen die om pillen komen vragen, dat weet je ook als je naar ILT gaat. kan me daar niet druk om maken. dan zeg je toch gewoon 'nee' of je verkoopt ze voor €15 p/st heb je nog een goedkoop avondje ook.

vind ILT altijd wel grappig.. komen hele andere mensen op af dan in NL het geval zou zijn, vind dat wel leuk. bovendien gaan die belgen er altijd helemaal voor. gaat altijd flink los daar, terwijl het in NL vaak maar een suffe aangelenheid is.

hier nog wat coole filmpjes:

http://www.groovetrackers.com/movies/ILT_Steve.avi steve rachmad, vette set!! kippevel als ik er weer naar terugkijk!
http://www.groovetrackers.com/movies/ILT_Voigt.avi reinhard voigt.. hehe, vage gast


___________________
The Hague is the plague!

Last edited by AlFerox on Nov-16-2004 at 20:55

Old Post Nov-16-2004 20:49  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter



Registered: Mar 2001
Location: Den Haag, Hakkuh!

quote:
Originally posted by AlFerox
ik vond het wel ok hoor.. kwam trouwens miss proximus nog tegen

sja, dat het druk was kon je verwachten.. het was immers uitverkocht. ik heb er verder weinig last van gehad. en dat gezeur over volle zalen vind ik maar een beetje onzin. als je even in de rij ging staan, was je in 2 minuten binnen waar je vervolgens genoeg ruimte aantrof.

belgen/fransen die om pillen komen vragen, dat weet je ook als je naar ILT gaat. kan me daar niet druk om maken. dan zeg je toch gewoon 'nee' of je verkoopt ze voor €15 p/st heb je nog een goedkoop avondje ook.

vind ILT altijd wel grappig.. komen hele andere mensen op af dan in NL het geval zou zijn, vind dat wel leuk. bovendien gaan die belgen er altijd helemaal voor. gaat altijd flink los daar, terwijl het in NL vaak maar een suffe aangelenheid is.

hier nog wat coole filmpjes:

http://www.groovetrackers.com/movies/ILT_Steve.avi steve rachmad, vette set!! kippevel!
http://www.groovetrackers.com/movies/ILT_Voigt.avi reinhard voigt.. hehe, vage gast


Ik zeg ook, ik kan niet oordelen en dat wil ik ook niet doen. Ik geef alleen weer wat ik op andere fora zag. Ik had me d'r vast ook wel vermaakt met een stel gekken zoals bv Miss P. (die 2 uur van tevoren even vraagt: ga je mee? ). Je maakt een feest zelf volgensmij, maar natuurlijk kunnen d'r factoren van invleod zijn.
En dingen die je leest op andere fora: tsja ach, dat zijn altijd de extremen.

Alferox, hou ons hier eens wat vaker op de hoogte btw van leuke technofeestjes

Zo he, dat filmpje van Rachmad ziet er echt wel dik uit!


___________________
"Life is all about choices & respect"

Old Post Nov-16-2004 20:57 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable



Registered: May 2002
Location: stalingrad

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik zeg ook, ik kan niet oordelen en dat wil ik ook niet doen. Ik geef alleen weer wat ik op andere fora zag. Ik had me d'r vast ook wel vermaakt met een stel gekken zoals bv Miss P. (die 2 uur van tevoren even vraagt: ga je mee? ). Je maakt een feest zelf volgensmij, maar natuurlijk kunnen d'r factoren van invleod zijn.
En dingen die je leest op andere fora: tsja ach, dat zijn altijd de extremen.

Alferox, hou ons hier eens wat vaker op de hoogte btw van leuke technofeestjes

Zo he, dat filmpje van Rachmad ziet er echt wel dik uit!


gewoon volgend jaar gaan!! dan is het er weer hartstikke rustig omdat iedereen het dit jaar kut vond. net als vorig jaar.. toen was er geen kip, omdat het in 2002 superdruk was.


___________________
The Hague is the plague!

Old Post Nov-16-2004 21:05  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jp
Retired tranceaddict



Registered: Apr 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by MaGiK54
Een hoop mensen waren alleen voor de Prodigy gekomen en gingen dan ook weer pleite na de Prodigy.


Zo zal het zaterdag in de HMH ook wel gaan...

Old Post Nov-16-2004 21:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for jp Click here to Send jp a Private Message Add jp to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
AlFerox
Dirty Brown And Miserable



Registered: May 2002
Location: stalingrad

man, om 20.00 bij redhead, begin van het feest, die hele zaal van voor naar achter al helemaal los. handen in de lucht, schreeuwen, juichen.. echt mooi om te zien.
dat maak je hier in NL nooit mee


raar volk hoor die belgen.. maar wel erg leuk!


___________________
The Hague is the plague!

Old Post Nov-16-2004 21:09  China
Click Here to See the Profile for AlFerox Click here to Send AlFerox a Private Message Add AlFerox to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
New Wave
We are all a number......



Registered: Mar 2001
Location: Holland

quote:
Originally posted by AlFerox
man, om 20.00 bij redhead, begin van het feest, die hele zaal van voor naar achter al helemaal los. handen in de lucht, schreeuwen, juichen.. echt mooi om te zien.
dat maak je hier in NL nooit mee


raar volk hoor die belgen.. maar wel erg leuk!


Mwjha vorig jaar wa shet op het begin ook al ontiegelijk druk.
Bij Gayle San gingen die gasten ook al helemaal los.
Misschien dat ik volgend jaar wel weer ga. Maar dat ligt aan de line-up.


___________________
Allemaal gelul!!

Old Post Nov-16-2004 21:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for New Wave Click here to Send New Wave a Private Message Add New Wave to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
franzelare
Flock you!!



Registered: Mar 2002
Location: amersfoort

ik ben ook dit jaar weer ff op ILT wezen kijken en heb me mega vermaakt!

gelukkig niet weer met de trein gegaan

ik vond het een goed feest ookal was het wat druk
en die belgen die om drugs vroegen, nouja laat ze lekker!


___________________


Ga eens dood!

Old Post Nov-17-2004 07:27  Netherlands
Click Here to See the Profile for franzelare Click here to Send franzelare a Private Message Visit franzelare's homepage! Add franzelare to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > [13-11-2004] I Love Techno - Flanders Expo, Gent
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMotion Control - Higher (Original) [2002] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackImperio - "Cyberdream" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:04.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!