Jag lyssnade på hela , men spelade verkligen David West hörde inget skift byte?? fan synd =//
Annars tycker jag Sorrow gjorde ett riktigt bra set, njöt varenda sek.
Sep-18-2004 23:33
DjDanniKay
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2004
Dock så tycker jag personligen att Robin är bättre discjockey!
quote:
Originally posted by Sorrow
Samma David West som har gjort Aftermath.. Samma som har gjort External Key med Özze.. Samma som har gjort Synergy - Hello strings.. Samma som har gjort allt Antiloop sedan -97 typ.. David är, i mina ögon, inte bara en av Sveriges bästa producenter, men en av världens bästa. You get the picture.
Vet inte vad som hände med Davids set. Har inte pratat med honom, kom precis hem. Har inte varit hemma under helgen annat än i lördags under dagen.
Kul att ni gillade det ni som lyssnade iaf. Bonuspoäng för kommentar om mitt set, framförallt eftersom jag bara slängde ihop mixen när jag var skitstressad.
Originally posted by Sorrow
Vet inte vad som hände med Davids set. Har inte pratat med honom, kom precis hem. Har inte varit hemma under helgen annat än i lördags under dagen.
Kul att ni gillade det ni som lyssnade iaf. Bonuspoäng för kommentar om mitt set, framförallt eftersom jag bara slängde ihop mixen när jag var skitstressad.
Finns d nån möjlighet för oss stackars själar som inte hörde ditt set att få tanka ner det eller nåt??