Dj Lex
Respect the Lex

Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
|
|
|
| quote: | Originally posted by mikeclark
sorry, ik kies mijn vrienden zelf...:-) en dat zij Tijs, Armin om maar enkele te noemen... |
Whahaha! Al had je Bassie als vriend! Denk je echt dat wij dat interessant vinden? Ga aub ergens anders het elitaire mannetje uithangen. Toedeledokie!
___________________
|
|