___________________
Jack Of All Trades But Master Of None
-------------------------------------
Thay Say Nobody Is Perfect
I'm Nobody
Therefor I'm Perfect...
Oct-04-2004 10:23
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
quote:
Originally posted by Dr.SuS
אני שם, אם זה מענין מישהו..
מעניין מאוד... תבוא להגיד שלום אה?
Oct-04-2004 11:32
Dr.SuS
tranceaddict
Registered: May 2004
Location: Tel Aviv Israel
בטח למה לא..
___________________
Jack Of All Trades But Master Of None
-------------------------------------
Thay Say Nobody Is Perfect
I'm Nobody
Therefor I'm Perfect...
Oct-04-2004 12:46
fusi
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2004
Location: Physically - Israel, Mentally - Ibiza
כן תבוא תבוא. אולי תוכל להיגנב מכמה דברים שתיראה שם מבחינת לבוש
Originally posted by fusi
!!!!!!נו מה נראה לך????? ברור כאילו כזה
אני ואוקנפולד יש לנו חובות ישנים לסגור עוד מלפני חודשיים במסיבה של
רדיו 1 וה"קרים" שהתקיימה במועדון האהוב עליי בעולם כולו - אמנזיה
?נראה אותך שם
לא נראה לך? לא בנויה לאפטרים...
אני דיברתי על המסיבה של נקסט בקו מילניום אתה בא? ברביעי
Oct-04-2004 18:16
THE_BLUE_DRAGON
NATURE ONE 2008
Registered: Oct 2003
Location:
הגיעו שמועות שעל הכרטיסים כתוב שהאירוע הוא מגיל 18 ומעלה!
מה שנותר לומר שזה היה צפוי מהייניקן.
הם תמיד 18 ומעלה!
בטח כותבים 23 בגלל שהם מעדיפים קהל יותר גדול.
___________________
NO NO NO FOR SINGING & ELECTRO IN TRANCE MUSIC!!!
SAVE THE REAL TRANCE MUSIC!
Originally posted by fusi
אוקנפולד נחת בשלום בארץ לפני מספר שעות
מאיפתיודעעעעע??????
הולך להיות בנזונה שם אבל!!
Oct-09-2004 02:18
princess cc
the next best thing
Registered: Mar 2004
Location: Tel-Aviv
quote:
Originally posted by Shahar
מאיפתיודעעעעע??????
הולך להיות בנזונה שם אבל!!
היינו בטיאלוי עלק ביקשו 160 ש"ח כרטיס, אמרה זה בשביל הזמרת מחו"ל [קריסטין הזו] ואת יכולה להשאר לאוקנפלד אז איף אפשר להשאר עד הערב
איזו חוצפה!
או שגם זה לא קשור לטרד??????????