|
|
|
|
 |
Xilver
Driven by passion

Registered: Apr 2004
|
|
|
Dec-14-2004 22:38
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Bomar
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004
|
|
|
WOW, wat een nacht!! echt een top-feest
gezien: Jochen Miller, Tall Paul, Monika Kruse, Gabriel and Dresden, Rank1, Max graham, Ferry Corsten, Blank&jones
We waren al rond 22.00 in de Rai aangekomen, alles geen heel vlot. We waren direct binnen zonder aanschuiven. Maar wat een complex!!
Echt super groot: 6 zalen die tegen 01.00 allemaal bomvol zaten.
Nog nooit zoveel volk gezien op één avond. De trance-zaal vond ik eigenlijk de minst mooie, en het minste geluid. De techno-zaal daarentegen was prachtig gemaakt en ook de main was mooi waar de dj-boot gemaakt was van gokkasten.
Na Jochen Miller en een wat tegenvallende Tall Paul, kwamen de 2 gasten G&D. WOW, wat een energie hadden die 2!! Zalige trance-platen, veel van hun remixen. Je kon ze zelf zien genieten en meezingen. Prachtig.
Ondertussen ook even bij Monika Kruse gaan kijken, da was
echt de verassing van de avond. Goeie muziek, ook al hou ik niet echt van techno. Nog effe chillen met Max Graham, in de kleinere zaal waar het veel te heet was. Langs Rank1 die nog maar eens airwave draaide, om uiteindelijk dé man van de avond te horen: Ferry Corsten!!
WOW, wat een set was dat. De ene goeie plaat na de andere met o.a. sweet sorrow, Made of sun, Synastheasia, Force of gravity, NEW YEARS day!!!!
In een supergrote zaal die echt bomvol zat kwam de sfeer er uiteindelijk wel in, al is een kleinere zaal toch wel leuker. Het was gewoon allemaal iets te groot daar. Maar ferry was geweldig. Na ferry was het een stuk minder, buiten Blank&jones waar ik het einde nog van heb gehoord. Chris Liebing die te drukke techno draaide en Cor Fijneman die te harde trance bracht.
Maar het was zeker de moeite waard om helemaal naar het noorden te rijden, wat eigenlijk best meeviel in tijd. En ik heb m'n ogen echt uitgekeken naar da volk daar in nederland, (vooral naar de meiskes)
amai amai. Zoiets ziet ge toch echt niet in Belgie.
Nu is het efkens genoeg met feesten, den blok begint 
|
|
Dec-19-2004 15:20
|
|
|
 |
 |
FredNova
The world doesn't know...

Registered: May 2003
|
|
|
Dec-19-2004 15:29
|
|
|
 |
 |
Bomar
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2004
|
|
|
Dec-20-2004 00:33
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:51.
Forum Rules: