Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish > El ambiente del foro
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
ARNATINE
Where is my cake!?



Registered: Dec 2003
Location: Wanta LTA#14

El ambiente del foro ha mejorado mucho en los ultimos dias... NACHO MOD!?!


___________________
sig edited: your sig is oversized. please refer to sig guidelines

Old Post Nov-23-2005 18:00  Venezuela
Click Here to See the Profile for ARNATINE Click here to Send ARNATINE a Private Message Visit ARNATINE's homepage! Add ARNATINE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
UnBracKo
Electronic Odyssey



Registered: Aug 2003
Location: Barcelona

quote:
Originally posted by Palladium
2000 posts mas y lo lograremos

1600 + o -


a ver cuánto tiempo necesitamos


___________________
IBIZA INFO THREAD

Last edited by UnBracKo on Nov-23-2005 at 22:46

Old Post Nov-23-2005 22:28  Europe
Click Here to See the Profile for UnBracKo Click here to Send UnBracKo a Private Message Add UnBracKo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
sensorium
Supreme tranceaddict



Registered: Jun 2004
Location:

¿1600 antes del fin del año? ¿Será posible?

Yo creo que no.


___________________

Old Post Nov-25-2005 01:31  United States
Click Here to See the Profile for sensorium Click here to Send sensorium a Private Message Add sensorium to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ARNATINE
Where is my cake!?



Registered: Dec 2003
Location: Wanta LTA#14

hey antes yo entrab en el COR o MD primero...ahora es por aqui primero.. vamos a buen paso...solo hay q invitar a los otros latinos a que vengan como Mr.pink o MeLLyMeL
...tiene que ver lo de nachos para mod


___________________
sig edited: your sig is oversized. please refer to sig guidelines

Old Post Nov-25-2005 05:42  Venezuela
Click Here to See the Profile for ARNATINE Click here to Send ARNATINE a Private Message Visit ARNATINE's homepage! Add ARNATINE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
UnBracKo
Electronic Odyssey



Registered: Aug 2003
Location: Barcelona

quote:
Originally posted by ierxium
¿1600 antes del fin del año? ¿Será posible?

Yo creo que no.

yo creo que tampoco..

seria una media + o - de 45 posts diarios, cosa que ahora no la tenemos


___________________
IBIZA INFO THREAD

Old Post Nov-26-2005 22:22  Europe
Click Here to See the Profile for UnBracKo Click here to Send UnBracKo a Private Message Add UnBracKo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nchs09
Traceaddict in training



Registered: Sep 2003
Location: Inside your mum

quote:
Originally posted by ARNATINE
hey antes yo entrab en el COR o MD primero...ahora es por aqui primero.. vamos a buen paso...solo hay q invitar a los otros latinos a que vengan como Mr.pink o MeLLyMeL
...tiene que ver lo de nachos para mod
mel no se porque no viene.. y javi pues no tiene computador horita. lleno de viruses y es aragan y no hace nada al respecto haha


___________________
quote:
Originally posted by Halcyon+On+On
OOKA-OOKA ME NACHOS ME PRESS KEYS ON COMPUTER GOOD

Old Post Nov-26-2005 22:53 
Click Here to See the Profile for nchs09 Click here to Send nchs09 a Private Message Add nchs09 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
UnBracKo
Electronic Odyssey



Registered: Aug 2003
Location: Barcelona

este foro nunca habia estado tan activo como ahora..

y aquellos que hablan de la unidad del foro que habia antes.. para mi también la hay ahora.


___________________
IBIZA INFO THREAD

Old Post Dec-09-2005 17:41  Europe
Click Here to See the Profile for UnBracKo Click here to Send UnBracKo a Private Message Add UnBracKo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Palladium
I want you to feel pain



Registered: May 2005
Location: At the Terrace, wineing

es momento de una LTA reunion...

place: puerto rico
host: Javi
booze supplier: nchos
chicks supplier: Javi
music supplier: hernan cattaneo !!!!
speech: unbracko o......Lira?

Old Post Dec-09-2005 18:28  Mexico
Click Here to See the Profile for Palladium Click here to Send Palladium a Private Message Add Palladium to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
UnBracKo
Electronic Odyssey



Registered: Aug 2003
Location: Barcelona

hahah

moderator?


___________________
IBIZA INFO THREAD

Old Post Dec-09-2005 18:39  Europe
Click Here to See the Profile for UnBracKo Click here to Send UnBracKo a Private Message Add UnBracKo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ARNATINE
Where is my cake!?



Registered: Dec 2003
Location: Wanta LTA#14

quote:
Originally posted by Palladium
es momento de una LTA reunion...

place: puerto rico
host: Javi
booze supplier: nchos
chicks supplier: Javi
music supplier: hernan cattaneo !!!!
speech: unbracko o......Lira?


hey suena bien.....yo pongo el hielo


___________________
sig edited: your sig is oversized. please refer to sig guidelines

Old Post Dec-09-2005 20:46  Venezuela
Click Here to See the Profile for ARNATINE Click here to Send ARNATINE a Private Message Visit ARNATINE's homepage! Add ARNATINE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
nchs09
Traceaddict in training



Registered: Sep 2003
Location: Inside your mum

quote:
Originally posted by ARNATINE
hey suena bien.....yo pongo el hielo
hahah me acuerdo que la mara decia en la escuela.. TRAE HIELO! y yo.. "y guaro?" "no solo hielo!"


___________________
quote:
Originally posted by Halcyon+On+On
OOKA-OOKA ME NACHOS ME PRESS KEYS ON COMPUTER GOOD

Old Post Dec-09-2005 20:50 
Click Here to See the Profile for nchs09 Click here to Send nchs09 a Private Message Add nchs09 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ARNATINE
Where is my cake!?



Registered: Dec 2003
Location: Wanta LTA#14

jajajajajajajaja borracho!!!!!


___________________
sig edited: your sig is oversized. please refer to sig guidelines

Old Post Dec-09-2005 21:15  Venezuela
Click Here to See the Profile for ARNATINE Click here to Send ARNATINE a Private Message Visit ARNATINE's homepage! Add ARNATINE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Ibero-America > Spanish > El ambiente del foro
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback2 Tunes to identify (Should be easy) [2002] [5]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPeace Division - On The Bandwagon (Beating Their Drums) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:08.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!