|
Livesets vind ik, net als velen hier met mij blijkbaar, echt veel relaxeter dan de reguliere mix-cd. Ik heb altijd HEEL veel de livesets van Paul opgenomen in Ibiza geluisterd. Ik vind het juist tof dat mensen er door heen schreeuwen en joelen, dat geeft een klein beetje een indicatie aan van hoe de sfeer was die avond, en ook ik beeld me dan in hoe het er geweest zou zijn
Vooral de set van Cream Amnesia Ibiza, Augustus 2002 van Paul van Dijk is vet wanneer een of andere gekke Aussie iets schreeuwt over een glas ice tea, eeeeerg tof
Cheers
___________________
- Huge Choons ATM/Gone But Not Forgotten -
Orbital - The Girl With The Sun In Her Head
Jam & Spoon - Stella
Chicane - The Drive Home
- Next Party Stops -
Trance Energy 15th Edition, Jaarbeurs Utrecht, February 23rd.
|