Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Rank 1 au MAD le 29.10
Pages (3): « 1 2 [3]   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Insigma
poste utile.

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by FerryTayle
Au passage on en profite pour faire une p'tite partie de Mario Kart sur N64 (et oui 2 victoires d'affilés pour moi. Comme on les a écrasé ces petits suisses mdr).

ouais ouais, elle était facile celle-là

Content pour vous les gars !

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Oct-31-2004 16:07  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

sur djmixes2k : Rank_1_-_Tranceescape_Live_at_MAD_29-10-2004-ITWT

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-03-2004 07:50  France
Click Here to See the Profile for Insigma Click here to Send Insigma a Private Message Visit Insigma's homepage! Add Insigma to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chris #19
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001

quote:
Originally posted by stanymi
sur djmixes2k : Rank_1_-_Tranceescape_Live_at_MAD_29-10-2004-ITWT

Très recommandé ! Un vrai bijou.

Chris #19

Old Post Nov-03-2004 08:53  Switzerland
Click Here to See the Profile for Chris #19 Click here to Send Chris #19 a Private Message Visit Chris #19's homepage! Add Chris #19 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
maxxyme
Mr. Discogs

Registered: Nov 2002

quote:
Originally posted by ptitcalvin
Pour être honnête : JJ Goldman, Soldat Louis, Michel Sardou, Johnny Halliday, Dire Straits, Jacques Brel, Renaud, Maxime Leforestier, Daniel Balavoine, France Gall, Georges Brassens, Eddy Mitchell, Michel Polnareff, Ricoune ... ont bien contribué au bon déroulement de la soirée.

Une petite soirée qui sort de l'ordinaire, ça fait pas de mal de temps en temps .

Arf... la misère... j'ose même pas imaginer que j'ai le malheur de faire ça un jour...
(putain j'espère que le nouvel an ça pas être ça... sinon je suis mal barré )

Sinon effectivement, ça a l'air bien sympathique toutes ces soirées au MAD... c'est un truc à tenter moi j'vous l'dit

Old Post Nov-03-2004 09:16  France
Click Here to See the Profile for maxxyme Click here to Send maxxyme a Private Message Visit maxxyme's homepage! Add maxxyme to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Registered: Jun 2003
Arrow

Track List:

01. ID
02. Jas van Houten - Loco Love (Firewall Remix)
03. Ridgewalkers feat. EL - Find (Andy Moore Remix)
04. Armin Van Buuren - Blue Fear 2004 (Agnelli & Nelson Remix)
05. DJ DanJo & Rob Styles - Duende (signum Mix)
06. ID
07. The Thrillseekers - New Life (Lange Remix)
08. Delerium Feat. Sarah Mclachlan - Silence (Tiesto In Search Of Sunrise Mix)
09. ID
10. Tim Deluxe - The World of Godd
11. Rank 1 - [email protected]
12. ID
13. Randy Kantana - In Silence (Txitxarro Mix)
14. ID
15. ID
16. Sensation - The Anthem 2004
17. Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers ReMix)
18. Cygnus X - Superstring (Rank 1 Remix)
19. Hertz - Recreate (Montana Re-Edit)
20. Rank 1 - Airwave (Rank 1 Vs Dutch Force Remix)
21. Robert Gitelman - Children Of The Sun
22. Rank 1 - Symsonic(Its up to you) (Instrumental Dub Mix)
23. DJ Ton TB - Dream Machine (Marco V Remix)

Comme elle est trop terrible la 3ième

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Nov-03-2004 18:40  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Insigma
poste utile.

quote:
Originally posted by Beaufix

Comme elle est trop terrible la 3ième

J'capte pas ce que vous trouvez tous à cette piste ?
Il a passé pas mal de classics la vache.

+ 800 Vinyles à vendre

Old Post Nov-03-2004 19:14  France
ptitcalvin
• ZaSieWeed Addict •

Registered: Jul 2003

quote:

Effectivement, j'ai toujours eu du mal avec cette piste, peut être trop entendu... Mais même dès la première écoute je n'ai pas apprécié.

Concernant le set de Rank1 : juste ce titre que je n'ai pas entendu "Tim Deluxe - The World of Godd" !!
Vraiment blasé d'avoir raté la soirée, j'aurai été aux anges tout le long du set avec une petite relache pour "Sensation - The Anthem 2004" (voir même une grosse relache ).

Je vais voir pour récup' ce set donc...

Thanks Beaufix.

Old Post Nov-03-2004 19:31  France
Click Here to See the Profile for ptitcalvin Click here to Send ptitcalvin a Private Message Add ptitcalvin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Exclamation

Je viens de remarquer un truc, la track 16 c'est pas l'anthem 2004 mais 2003, je me trompe ?

Markus Schulz Pres. Elevation - Clear Blue (Somewhere) (Vocal Mix) || Airbase - Escape || Reflekt Feat. Delline Bass - Need To Feel Loved (Thrillseekers Remix) || Signum - The Timelord || Ferry Corsten - Sweet Sorrow (Thrillseekers Remix)

Old Post Nov-03-2004 20:53  Belgium
Click Here to See the Profile for Beaufix Click here to Send Beaufix a Private Message Add Beaufix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Beaufix
Thrillseekers Addict

Arrow

quote:

J'appelle ca LA tracklist moi, j'entends ca a une soirée, je pleure tellement c'est bon

Il passe un peu de tout, de l'ancien comme du nouveau, franchement je trouve ca parfait.

Et pour la 3ième track, je la découvre seulement maintenant, c'est pour ca que je l'aime bien ... mais faut dire qu'elle est accélérée aussi ds le live, ca donne vachement mieux. C'est comme Signum - The Timelord, en live elle donne trop bien et en normal, c assez et meme trop lent je trouve.

Old Post Nov-03-2004 21:02  Belgium
Thib'
Vous vous sucez bien?

Registered: Jun 2004

quote:
Originally posted by Beaufix
Je viens de remarquer un truc, la track 16 c'est pas l'anthem 2004 mais 2003, je me trompe ?

je c pas g pas ecouté le live encore mais je pense que a doit etre la 2003 puisque c eux qui l'ont produite

il faut que je me le degotte ce set c'est net

Old Post Nov-06-2004 20:35  Uzbekistan
Click Here to See the Profile for Thib' Click here to Send Thib' a Private Message Add Thib' to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - France > Rank 1 au MAD le 29.10
Post New Thread    Post A Reply

Pages (3): « 1 2 [3]  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback____ 2003 Tune - Anyone Know? [2006] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBodyrox - "Yeah Yeah" (D Ramirez remix) [2006]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:48.

Forum Rules: