|
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
רייבים...
ממש רייבים כשאומרים שקוסמיק גייט יבואו ובמקומם עולים איזה 2 מאפנים 
אחי, אני מדבר איתך על מקום אחד, בלי מתחמים
די ג'יי אחד על הבמה שמפציץ במוזיקה ופול אנשים רוקדים...
זאת ההגדרה שלי לרייב
לא כמה מתחמים שמתחברים יחד
לדוגמא, במצעד האהבה, הבמה המרכזית, שם היה רייב! |
צודק...
בדיוק ככה צריך להיות
גם המערכות בדיסקוטקים פה חובבניות בדרך כלל
לא משקיעים מספיק בארץ - תפאורה,תאורה (לייזרים וכאלה), דיג'יים בהכל צריך לשפר
ועדיין המחיר בארץ הכי גבוה
בארצות אחרות רוב הדיסקוטקים בכלל לא עולים כסף - אתה נכנס בחינם והדיסקוטק מסתמך על זה שתקנה הרבה שתייה
המועדונים שכן עולים כסף פשוט חבל על הזמן - שהיינו ביוון נכנסו תמיד לדיסקוטקים שהם בחינם ורק בערב האחרון נכנסו לאחד בתשלום - 25 שקל
וזה לא ייאמן - אין מה להשוות בכלל לארץ - אחד הדיג'יים הכי טובים שראיתי
מקום ע נ ק עם מיליון אנשים וסאונד באיכות פצצה עם פול לייזרים וכאלה שטויות
וגם התפאורה מושקעת - היו שם פסלים של שומרים מברזל בכניסה וכל הבנין מצופה באבנים עם רחבת צ'יל אאוט ענקית
ביום שאני יראה בישראל חצי מזה אני יהיה מרוצה
בארץ עולה המון כסף ואתה מקבל חצי מזה

___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !
|