Originally posted by Pumaz
Oh toch wel hoor, Lolo heeft op Bonzai eens uitgelegd hoe hij zijn kicks en na wat oefenen heb ik toch wel onder de knie. Ik gebruik daarvoor 3 kicks (Lolo zelf 2). Ge pakt een krachtige kick en doet de bass weg, een 909 kick met de mids weg en een akoestisch bass met de bass en mids weg. Dan veel compressie en klaar is kees
Nov-03-2004 17:30
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Lol what do you want?
Nov-03-2004 17:36
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
those kicks, damnit
Nov-03-2004 17:40
Jakhira
Ridiculously meticulous
Registered: May 2003
Maybe later
Nov-03-2004 17:46
DeSpErAtOs-X
Supreme tranceaddict
Registered: Aug 2003
zet sample op voor de 3e keer ...
en begint met comment as we hear/speak
zalige pad ... en ik vind mastering al mooi, leuk simpel trance basslijntje ... goeie sound ... de bass verandert van toon , nice
breakje met vocal (versta er wel geen hol van , komt niet helemaal goed uit imho)
klinkt zeer *magik*-achtig (et label dus)tot hiertoe ...
maar dan de sound van de melodie ... vind ik beetje basic ... ook de melodie is 100 in een dozijn , alejah ... vond die van beta anthem beter ...
ik zou persoonlijk een breakje met piano wel zien zitten erin ... met dan een sterk vereenvoudigde melodie ... echt lekker chill ... mjah ... er zit zowieso meer potentieel in ... ma et komt er 'imho' nog niet uit ...
et is nen kritischen commentaar .. i know ... ge moogt nie vergete da ik de all-around sound & mastering wel goe vind ... ma de melodie, beetje de uitwerking & de mastering van de vocal konden beter 'imho'
Ciowaz ... i mean euh, ciaowz , den Despe
Nov-03-2004 18:14
TOR
Traveller
Registered: Aug 2001
ja, de originele recording van op de Pulp Fiction soundtrack was niet goed... er is veel tijd in het EQ-en van die vocal gekropen, om hem toch een beetje helder in de mix te krijgen.
ik vond hem eigenlijk wel goed passen.. but i'm biased, hehehe