|
| quote: | Originally posted by KosmiK-G8
djg
אני צריך זמן כדי לעכל את הכותרת המנותקת מהמציאות שלך
מה זאת אומרת סוף סוף מסיבת קלאב טראנס איכותית?!?!
מי אמר?!?!
מי אמר שלא היו עד עכשיו?!?!
ולמה אתה חושב שמישהו מכיר את מר גיל בלושטיין?
ארמין - 2.9.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
פרי קורסטן - 29.9.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
טיאסטו- 25.5.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
אבאב אנד ביונד - 19.3.04 - היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
ארמין בפארק הירקון השנה היתה מסיבת קלאב טראנס אמיתית
אז מה אתה מקשקש?!?! |
אם היית קורא ומנסה להבין את מה שכתבתי לא הית שואל!!!
לפרי , ארמין , טייסטו , ואן דייק ,אבאב, מארקו וי ועוד המון דיג'יס .... הלכתי ואני אמשיך ללכת!! ואלה תמיד היו אחלה מסיבות!!!!!!
אני התכוונתי למסיבה ישראלית!!!!! שהדיג'י מקומי ולא מישהו מחול! שמנגן קלאב טראנס כמו שאנחנו אוהבים ומכירים ולא כמו רוב הדיג'יס הישראלים שמנגנים האוס על מגווניו או אסיד במסווה של טראנס.
ולגבי מי זה גיל בלושטיין???
אף אחד לא אמר שצריכים להכיר אותו......
ההיתה בא אתמול שומע ואף רואה !!! ואולי היית מכיר!
...
___________________
***************************************
Soon, all living will be tranceaddicts
We're the ones who will have to dominate them!!!!
***************************************
|